اخبار ورزشیتوپ و تورویژه‌های خبری

از از پوستر، لوگو و هویت بصری جام بیست‌ودوم والیبال آسیا رونمایی شد

رئیس فدراسیون والیبال به همراه استاندار آذربایجان غربی از لوگو، پوستر و هویت بصری رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در ارومیه رونمایی کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون والیبال امروز (سه‌شنبه ۱۷ مرداد) برای بررسی شرایط میزبانی ارومیه، دیدار با استاندار آذربایجان غربی، بازدید از سالن‌های مسابقات و دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در اردوی ارومیه به این شهر سفر کرد.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی طی مراسمی در سالن همایش‌های استانداری آذربایجان غربی از لوگو، پوستر و هویت بصری جام بیست‌ودوم آسیا و سامانه بلیت فروشی این رقابت‌ها رونمایی کردند.

در طراحی این پوستر از نقشه ایران استفاده شده که نقش و نماد سیمرغ هم که جزو مرغ اساطیری کشورمان است بر روی نقشه ایران، نقش بسته است که چشم سیمرغ دقیقا بر روی دریاچه ارومیه افتاده است و یک بازیکن والیبال نیز در حوالی جغرافیای شمالغرب ایران در حال آبشار زدن و بازیکن دیگری در حال دفاع می‌باشد.

همچنین در حاشیه رونمایی از پوستر این رقابت‌ها، از سامانه فروش اینترنتی بلیت رونمایی شد و بطور نمادین یک عدد بلیت مسابقات نیز از این سامانه خریداری شد.

رئیس فدراسیون والیبال و استاندار آذربایجان غربی قبل از مراسم رونمایی در نشست خبری به سئوالات خبرنگاران شرکت کننده، پاسخ دادند.

علاوه بر جمع کثیری از خبرنگاران استان، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، مهدی اسلامی خزانه‌دار فدراسیون، پیمان رضایی رئیس هیات والیبال استان و امیر طلوع‌کیان از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا