اخبار ورزشیسایر اخبار

از سکو و دسته گل بازی‌های آسیایی هانگژو رونمایی شد

کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو از سکو و دسته گل اهدایی به مدال‌آوران رونمایی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در فاصله کمتر از یک ماه باقیمانده تا شروع بازی‌های آسیایی هانگژو، کمیته برگزاری از عناصر مراسم اهدای مدال مانند دسته گل‌ها، سینی و سکوها رونمایی کردند. این عناصر نه تنها هویت فرهنگی متمایز هانگژو را برجسته می‌کنند، بلکه جذابیت شهر را نیز به نمایش می‌گذارند.

دسته گلی که در زمان اهدای مدال به ورزشکاران داده می‌شود گواهی بر اخلاق ورزشی و روحیه انعطاف‌پذیری ورزشکاران است که برای آنها سفری همراه با موفقیت و افتخارات پربار آرزو می‌کند.

این دسته گل عناصر مختلف فرهنگ چین را در برمی‌گیرد و شامل گل رز چینی، ارکیده نیلوفر آبی و … است. نوآوری قابل توجه ظرف گل بوده که در انعکاسی از رودخانه پر پیچ و خم ژجیانگ است.

سکوهای اهدای مدال هم دارای رنگ بنفش در نمای بیرونی است که نشاط و نوآوری را نشان می‌دهد. سطح آن که با رنگ سفید جوهر نقاشی شده، تجسمی از روح اتحاد، هماهنگی و موفقیت متقابل را در میان ملل و مناطق آسیایی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا