اخبار ورزشیورزش تهران

از جوانان برتر ایران‌ زمین ویژه استان تهران تجلیل شد

مراسم تجلیل از جوانان برتر ایران‌زمین ویژه استان تهران، بعدازظهر امروز به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان در “ایوان شمس” برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در آغاز این مراسم و با حضور دکتر یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، آخوندی، علوی و هادی پور از اعضای شورای شهر تهران، ایرجی و ربیعی معاونان اداره‌کل ورزش و جوانان، قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، حجت‌الاسلام معصومی از سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، مدیران ستادی اداره کل و رؤسای ادارات ورزش و جوانان حوزه‌ها و شهرستان‌های استان، مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)، روز جوان و عید بزرگ میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: حال دل ورزش، این روزها بدلیل مصدومیت دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد در استان کرمان خیلی خوب نیست، اما امروز با حضور شما جوانان در این مراسم امیدواریم که حال دل ورزش هم خوب بشود.
احمد ارشدی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی از ایشان به‌عنوان فردی مخلص یاد کرد که عاقبت بخیر شد و افزود: حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز المخلصین بود که در همه لحظات احوال خدا را ناظر می‌دانست و خدا را در همه لحظات، ناظر خودش می‌دانست.
وی با نقل‌قول از مقام معظم رهبری که جوانی را یک پدیده درخشان و یک فصل بی‌بدیل و بی‌نظیر زندگی هر انسانی می‌دانند، ادامه داد: در واقع شما جوانان در بحبوحه این فصل درخشان و بی‌بدیل زندگی خود قرار دارید، قدر خود را بدانید، یاد خدا باشید و مخلص.
مشاور مدیرکل از همکاران خود در اداره‌کل، معاونت امور جوانان و از همراهی شهرداری تهران و حوزه سلامت در برگزاری این مراسم تقدیر کرد و گفت: هرچند که حال ما خوب نیست، اما در غیاب مدیرکل همه برنامه‌ها را به‌موقع انجام می‌دهیم و این جشن نیز یکی از برنامه‌هایی بود که ایشان بر برگزاری باشکوه آن و تجلیل از جوانان برتر استان تهران با حضور مسئولان تأکید داشتند.
در ادامه این مراسم، دکتر کریمی جراح و خادم حرم رضوی امام رضا علیه‌السلام در سخنانی ضمن اشاره گذرا به زندگی‌نامه خود گفت: آینده کشور در دست شما جوانان است و تمام تلاش تان را بکنید تا حتی با امکانات محدود، فرد مهم و معروفی در جهان شوید.
وی توسل به اهل‌بیت (ع) و دعای پدر و مادر را دو عامل مهم موفقیت خود در زندگی، تحصیل، کار و ….دانست و افزود: وقتی تلاش کنید، نگاه خداوند همراه شما می‌شود و دراین‌بین، ناامیدی بدترین شکست است. باید همواره امیدوار باشیم، وگرنه شکست در انتظار است.
دکتر کریمی تأکید کرد: ایجاد انگیزه را در خودتان تقویت کنید، کتاب بخوانید و درگیر شبکه‌های مجازی نشوید. برای مملکتی که به گردن شما حق دارد، تلاش کنید تا کشورمان را به جایگاه ارزشمندی برسانیم.
بنا به همین گزارش، در جریان این مراسم، ضمن پخش کلیپ های مختلف بویژه کلیپ هفته جوان و معرفی ۱۲ جوان نخبه تهران، اجرای “تد” و موسیقی، از پدر گرانقدر‌ شهید “آرمان علی وردی” و جوانان برتر استان توسط مسئولان حاضر تجلیل شد.
در این مراسم از آتنا محمدی‌ها (قهرمان پارا دوومیدانی)، جواد فروغی (تیرانداز طلایی المپیک)، کسری کرکزی (خوشنویس)، حامد دائمی(دانش بنیان)، محمد رسول تکبیری (حافظ قرآن)، حسین حقیقی (خواننده)، طیبه قنبری (کارآفرین)، محمد انصاری (فوتبالیست)، علی عبدالهی (فعال اجتماعی) ریحانه میری رامشه (حافظ نابینای کل قرآن)، حسین مصباحی (فوتسالیست ناشنوا و دارنده مدال جهانی)، پریا جمالی(فعال اجتماعی)، سیده مبینا موسوی نژاد (کاراته‌کای طلایی لیگ جهانی)، بهرام لطفی (فیلم‌ساز)، مریم یوسفی (ادبیات داستانی) و آروین فرشی نعیم(کنشگر رسانه) در حضور خانواده علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =

دکمه بازگشت به بالا