اخبار ورزشیفوتبال ایران

صالحی امیری: حضور مهدوی‌کیا در تیم امید امیدوار کننده است

رییس کمیته ملی المپیک گفت: حضور مهدوی کیا در کنار تیم امید برای صعود به المپیک نکته بسیار امیدوارکننده ای است.

به گزارش پیشرو ورزش، سید رضا صالحی امیری درباره وضعیت ادامه حضور مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: آن چیزی که اهمیت دارد این است که با یک برنامه ریزی منسجم و هدایت، نظارت و راهبری فدراسیون فوتبال، تیم ملی امید پس از نیم قرن به المپیک راه یابد. در مجموع جهت‌گیری انتخاب شده این است که برنامه ریزی و حمایت حداکثری داشته از این تیم داشته باشیم تا بتواند به المپیک راه پیدا کند.

وی ادامه داد: جلساتی با عزیزان ذی‌ربط داشتم. روز گذشته هم با دبیرکل و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال صحبت کردم. تلاش بر این است جهت‌گیری مثبت ادامه پیدا کند. به عنوان کمیته ملی المپیک در فرآیند مدیریت، راهبری، هدایت، نظارت فنی و انتخاب سرمربی مداخله مستقیم نداریم ولی در کنار فدراسیون فوتبال حمایت حداکثری از این تیم خواهیم داشت‌. تاکنون در تصمیم تغییری ایجاد نشده و تلاش فدراسیون این است که مهدوی‌کیا به عنوان یکی از چهره های نامدار فوتبال ایران همچنان بتواند در جایگاه سرمربی تیم امید ادامه فعالیت بدهد.

رییس کمیته ملی المپیک در گفت و گو با شبکه خبر تصریح کرد: حضور مهدوی‌کیا در کنار تیم ملی امید می‌تواند نکته بسیار امیدوار کننده‌ای برای صعود این تیم به المپیک باشد. امیدواریم مذاکرات فدراسیون در روزهای آینده با وی به نتیجه برسد تا همچنان هدایت سکان تیم امید را برعهده داشته باشد. ما هم حداکثر حمایت را از فدراسیون و تیم امید خواهیم داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا