اخبار ورزشیفوتبال جهان

ادعای یک روزنامه‌نگار معروف؛ کونته با اینترمیلان قرارداد بست!

یک روزنامه‌نگار ورزشی معروف ایتالیا ادعا کرد سرمربی سابق چلسی، سکان فنی اینترمیلان را برعهده گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت  و به نقل از خبرگزاری فارس، آنتونیو کونته در هفته‌های اخیر گزینه مربیگری در تیم‌های زیادی از لیگ فوتبال ایتالیا بوده است.

وی که تا سال ۲۰۱۸ مسئولیت فنی چلسی را برعهده داشت، احتمالا فصل بعد روی نیمکت مربیگری اینترمیلان خواهد نشست و نراتزوری را هدایت می‌کند.

در این مورد فابریزیو رومانو، یکی از ورزشی‌نویسان قدیمی و خبره ایتالیا مدعی شد میان کونته و باشگاه اینتر توافق قطعی انجام شده و این مربی ۴۹ ساله سکان هدایت تیم راه‌راه‌پوش شهر میلان را برعهده می‌گیرد.

طبق آنچه این نویسنده عنوان کرد، طرفین تمام موارد همکاری را عنوان و توافق کرده‌اند.او حتی نوشت که قرارداد مربی سابق چلسی تا سال ۲۰۲۳ تنظیم می‌شود.

کونته که در جوانی بازیکن لچه و یوونتوس بود،‌مربیگری را از سال ۲۰۰۶ با تیم آرتزو شروع کرد.وی در ۱۳ سال گذشته مربی تیم‌های باری، آتالانتا،‌سیه‌نا،‌یوونتوس، ملی ایتالیا و چلسی بوده است.

رسانه‌ها در گذشته از گزینه‌های دیگری مثل ساری در مورد حضور احتمالی در اینترمیلان خبر دادند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا