اخبار ورزشیورزش تهران

اختصاص ۱۰ میلیارد برای بازسازی ورزشگاه تختی

مدیرکل ورزش تهران از کمک ۱۰ میلیاردی وزارت ورزش برای بازسازی ورزشگاه تختی خبر داد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان رضا گل محمدی اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر پروژه هایی  شامل یک استخر، ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال، یک سالن سرپوشیده مخصوص نابینایان، جانبازان و معلولین و ۵ باب سالن چند منظوره سرپوشیده عمومی دهه فجر در این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این طرح‌ها با ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی و ماده ۲۷ (مشارکت بخش خصوصی) احداث شده است که ۲۲ هزار مربع سرانه روباز و ۶ هزار مترمربع سرانه سرپوشید تهران افزوده خواهد شد. ۲ هزار و ۴۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح استان تهران وجود دارد که از این حیث سرانه ورزشی برای هر شهروند ۵۳ سانتی متر مربع است.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران همچنین با اشاره به اینکه ۱۱۱ مجموعه ورزشی تهران در ۱۰ ماه نخست امسال به علت نبود مجوز قانونی فعالیت پلمب شدند، افزود: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۸۵۴ بازدید توسط کارشناسان این نهاد انجام و فعالیت این مجموعه‌ها رصد شد.

گل محمدی از اختصاص اعتبار برای بازسازی ورزشگاه تختی تهران خبرداد و گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات سقف و سازه ورزشگاه تخصیص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اعلام این مطلب که به محض دریافت اعتبار عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد، ادامه داد: هم اینک این طرح در حال بررسی بوده و تا یک ماه‌ آینده اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سایر مجموعه‌های ورزشی استان تهران که عمر آنها بیش از ۳۰سال (بافت فرسوده) است، گفت: فعلا برای بازسازی و ساخت این مجموعه‌ها از سوی وزارت ورزش اعتباری اخذ نشده و با نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری تهران اعتباری برای تعمیرات‌ آن در اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا