اخبار ورزشیفوتبال جهان

آ.اس: هالند به رئال مادرید می‌رود، فقط به یک شرط

رسانه مادریدی اعلام کرد که هالند به سران رئال مادرید پاسخ مثبت داده است.

به گزارش پیشرو ورزش، آ.اس اسپانیا گزارش داد که هالند علاقه‌ خود را به انتقال به رئال مادرید نشان داده و به سران این تیم گفته که دوست دارد در تابستان راهی برنابئو شود.

این رسانه مادریدی مدعی شد که هالند اصرار کرده که در همین تابستان از جمع دورتموند جدا شود و به رئال مادرید بیاید و این انتقال به تابستان ۲۰۲۳ موکول نشود. هالند نمی‌خواهد که فصلی دیگر را در جمع زردپوشان بگذارند و به قولی شرط گذاشته تا سران مادریدی را تحت فشار قرار دهد. 

از طرفی آ.اس نوشت که رئال مادرید از قبل این وضعیت را پیش بینی کرده بود و به دلیل رابطه خوب با دورتموند اکنون در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد. البته هنوز مادرید علاقه دارد تا این بازیکن در تابستان ۲۰۲۳ به رئال بپوندد ولی باید دید چه اتفاقی در هالند و رایولا رخ خواهد داد.

آیا هالند به خاطر رئال یک سال دیگر در دورتموند می‌ماند یا مسیری دیگر را برای خود انتخاب خواهد کرد. بارسلونا شدیدا به دنبال جذب این بازیکن است. 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا