اخبار ورزشیفوتبال ایران

مظاهری: مدیران با این شرایط پیش بروند، استقلال خراب می‌شود

سنگربان استقلال گفت: مدیران باشگاه باید به فکر بازیکنان باشند و درصورتی که این‌گونه پیش برود، تیم خراب می‌شود.

به گزارش پیشرو اسپرت، رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال پس از تساوی دو بر دو در دربی ۹۴ اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما می‌توانستیم به یک پنالتی برسیم و اگر آن ضربه را پنالتی می‌گرفت بازی برمی‌گشت. خسته نباشید به بازیکنان می‌گویم و خدا را شکر که همه بازیکنان سلامت هستند.

وی افزود: من درباره مسئله مطالبات و مالی بازیکنان استقلال می‌گویم، اصلا بحث خودم نیست، بازیکنان ما آنقدر محجوب هستند که قبل از بازی دربی همه جمع شدند و گفتند که ما درباره مباحث مالی صحبتی نداریم و می‌خواهیم بازی کنیم. اما مدیران گفتند که قبل از دربی مبلغ قابل توجهی را به حسابتان واریز می‌کنیم. بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند و این اصلا قشنگ نبود. من اصلا درباره درصد پرداختی صحبت نمی‌کنم. حرفم با مدیران استقلال است که به فکر باشند، اینجوری پیش بروند، تیم خراب می‌شود و بازیکنان خوبی داریم و درصد خوبی به بازیکنان پرداختند کنند.

مظاهری در پاسخ به این سوال که چه کسی به شما قول داده است، گفت: آقای مددی به ما درباره پرداختی قول دادند، البته فقط آقای مددی نیست و هیات مدیره هم هستند، همه باید کمک  همکاری کنند. خواهش می‌کنم مدیران به بچه‌ها رسیدگی کنند تا شرایط بدتر نشود. خیلی خوشحالم با این‌ بازیکنان همبازی هستم و به عنوان کوچکتر تیم درخواست دارم که مدیران سریع تر به شرایط بازیکنان رسیدگی کنند.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که باید نتیجه عجیب و غریب رخ می‌داد، افزود: این فوتبال است و اگر آقای کرمانشاهی آن پنالتی را می‌گرفت شاید نتیجه تغییر می‌کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا