اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

آنچلوتی: ما خواهان شکست بارسلونا بودیم

سرمربی رئال مادرید گفت: جود بلینگام ما را متعجب کرده، او تفاوت را در این بازی رقم زد.

به گزارش پیشرو ورزش، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا اظهار داشت: ما در نیمه اول کمی کند و آهسته بودیم ولی در نیمه دوم توانستیم نمایش بهتری از خود ارائه کنیم و جنگنده‌تر باشیم. نیمه اول در سطح خودمان نبودیم و خیلی چیزها توسط بازیکنان فراموش شد.

سرمربی رئال مادرید گفت: مودریچ بازی را تغییر کنید. او توپ را حفظ کرد و همه چیز در میانه میدان برای ما کنترل کرد. بازی با حضور او تغییر کرد.

وی در خصوص جود بلینگام نیز گفت: همه ما از عملکرد جود سورپرایز و معتجب شدیم. گل اول او فوق‌العاده بود. او تفاوت را در این بازی رقم زد. نمی‌دانم در جایزه توپ طلا چندم خواهد شد و برایم این جایزه هم آنقدرها مهم نیست. اصلا نمی‌دانم این مراسم کجا برگزار می‌شود.

سرمربی رئال ادامه داد: ما می‌دانیم که بلینگام مهاجم نیست. از او انتظار گلزنی هم نداریم و مهاجمان ما مثل وینیسیوس و رودریگو باید گلزنی کنند.

آنچلوتی گفت: ما اصلا تساوی در این بازی نمی‌خواستیم. ما خواهان شکست بارسلونا بودیم. جدال سختی بود و بارسلونا از ما بهتر بودیم تا زمانی که ما تصمیم گرفتیم جنگنده‌تر ظاهر شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شش =

دکمه بازگشت به بالا