اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

آغاز به کار سرپرست وزارت ورزش و جوانان با حضور بر مزار شهدا

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در آغاز رسمی کار خود در این وزارتخانه بر مزار شهدای گمنام حاضر شد.

به گزارش پیشرو ورزش، به دنبال استعفای حمید سجادی و موافقت رئیس جمهوری با این استعفا، کیومرث هاشمی امور کار را در دست گرفت و به عنوان سرپرست معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه دقایقی پیش در سالن همایش های ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و کیومرث هاشمی رسما جایگزین سجادی شد. او در آغاز کار خود بر مزار شهدای گمنام حاضر شد.

*برگزاری جلسه شورای معاونین با حضور سجادی و هاشمی

 پس از پذیرش استعفای دکتر سید حمید سجادی از سوی رییس جمهور و انتصاب مهندس کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست جدید، جلسه شورای معاونین این وزارتخانه برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر سجادی ضمن خوشامدگویی به مهندس هاشمی برای حضور مجدد در وزارت ورزش و جوانان، برای او در ادامه ماموریت آرزوی موفقیت کرد.

هاشمی پیش از حضور در ساختمان وزارت ورزش و جوانان بر مزار شهدای گمنام این وزارتخانه حضور یافت.

به گزارش فارس، هاشمی به عنوان سرپرست در این وزارتخانه حضور خواهد شد و در ادامه از سوی دولت به مجلس معرفی شود تا بعد از گرفتن رای اعتماد رسما به عنوان وزیر کارش را آغاز کند. 

هاشمی در سال‌های ۱۳۹۲ تا ۹۶ ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده داشت. سرپرستی فدراسیون فوتبال، رئیس ستاد مبارزه با دوپینگ کشور، دبیر شورای عالی المپیاد ورزش ایرانیان و قائم‌مقام وزیر در امور تربیت بدنی آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۸ از دیگر پست‌های وی بوده‌ است.

حمید سجادی در طول این چند سال فعالیت با فشارهای متعددی از سوی مجلس روبرو بود و پس از حادثه سقوط بالگرد و در ادامه ناتوانی جسمانی استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرد. 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =

دکمه بازگشت به بالا