اخبار ورزشیفوتبال ایرانورزش تهران

پیگیری پرونده مالیاتی پرسپولیس در نشست هیات مدیره باشگاه

هیات مدیره پرسپولیس امروز دوشنبه تشکیل جلسه داد و درباره مسایل مختلف از جمله پیگیری بدهی مالیاتی باشگاه در کمیسیون ماده ۲۵۱ مکرر ، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره پرسپولیس ، امروز دوشنبه  تسکیل جلسه داد و درباره مسایل مختلف بحث و گفتگو شد.
در این نشست ابتدا درباره بدهی های باشگاه که باید برای اخذ مجوز حرفه ای سازی باید تسویه شود بحث و گفتگو صورت گرفت. رقم باقیمانده برای این منظور با توجه به ارقام پرداختی و تخفیف های گرفته شده، ۶ میلیارد تومان اعلام و درباره نحوه تامین اعتبار مورد نیاز برای حل و فصل این موارد ، بحث و تبادل نظر شد.
اعضاء همچنین درباره پرداخت اولیه این فصل به بازیکنان صحبت و تامین آن از طریق درآمد اسپانسری باشگاه را پیگیری کردند.
تعیین وضعیت بدهی مالیاتی باشگاه که تعهد سنگین مالی را به بار آورده است و پیگیری این موضوع از کمیسیون ماده ۲۵۱ مکرر از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود .در این ارتباط همچنین خود وزارت ورزش و جوانان با توجه به این که باشگاه هایی چون پرسپولیس همیشه با هزینه های بیش از درآمد روبرو بوده اند، مسایل را پیگیری می کند.
ناهنجاری های موجود در ورزشگاه ها که در هفته های اخیر نمود بیشتری داشته است نیز از دیگر مسایل طرح شده در نشست امروز بوده است.
سفر به قطر برای بازی با الدحیل و برنامه ریزی های مربوط به آن چون اخذ ویزا، بلیت هواپیما، محل تمرین ، هتل و سایر تدارکات مربوط به این سفر نیز از جمله مواردی بود که هیات مدیره درباره آن ها تصمیم گیری کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا