اخبار ورزشیسایر اخبار

همه از گزینه فدراسیون در مجمع مطلع بودند/ برای گرفتن رای باید قول شخصی دهید!

نامزد انتخابات هیأت تهران گفت: قبل از برگزاری مجمع همه از نامزد مورد نظر فدراسیون مطلع بودند و تبلیغات آشکارا بود.

به گزارش پایگاه خبری پیشراسماعیل کبوتران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت دوومیدانی استان تهران اظهار داشت: برای انتخابات نامزدها فعالیت می‌کنند اما کسانی که رأی می‌دهند منطق، تأهل و تعهد به دوومیدانی را ثابت می‌کنند. بارها با اعضای مجمع صحبت کردم و گفتم به من رأی ندهید بلکه به برنامه‌های من رأی دهید. من قبل از مجمع انتخابات به هیچ شخصی قولی ندادم بلکه تمام تلاشم برای بالا بردن هیأت دوومیدانی تهران بود.

وی ادامه داد: اما متأسفانه قبل از مجمع دوستان با یک نفر تمام می‌کنند و با این شرایط منافع دوومیدانی هیچوقت در نظر گرفته نمی‌شود در دوره قبل هم همین موضوع وجود داشت، به یک نفر رأی دادند اما ۴ سال برای برداشتن او تلاش کردند. صحبت من با آنها این است حداقل پای رأی خود بایستند.

نامزد انتخابات هیأت دوومیدانی تهران من به هیچ فردی قول شخصی ندادم، اگر اعضا متوجه شوند درست رأی می‌دهند، مطمئناً وقتی بخواهید افراد را منتفع کنید مجموعه منتفع نمی‌شود، متأسفانه همه می‌گویند برای ما می‌خواهید چه کار کنید؟!

 کبوتران در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید هرکسی را که فدراسیون بخواهد رأی می‌آورد، گفت: الان هم همانطور شد، این خیلی بد است که فدراسیون دوومیدانی نامزد مورد نظرش را به صورت پنهانی هم تبلیغ نمی‌کند بلکه همه قبل از آغاز مجمع هم اطلاع داشتند.

وی در مورد مورد اینکه چطور این موضوع را می‌دانستید و در انتخابات شرکت کردید، عنوان کرد: در عمل انجام شده قرار گرفته بودم و کناره‌گیری در میانه راه درست نبود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا