اخبار ورزشیفوتبال جهان

زیباترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد

گلی که زین الدین زیدان در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده ژرمن ها به ثمر رساند، به عنوان زیباترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، در ایام کرونایی، مجله معتبر فرانس فوتبال فرصتی پیدا کرد تا رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ادوار گذشته را از نظر گلزنی مورد ارزیابی قراردهد.

گزارشگران این نشریه قدیمی ۵۰ گل از بهترین گل های به ثمر رسیده در این مسابقات را از فصل ۱۹۹۳-۱۹۹۲ که این جام تحت عنوان کنونی اش، به فعالیت ادامه داد، انتخاب کردند.

از این رو بعد از بررسی های دقیق و فنی، گلی که زین الدین زیدان، سرمربی کنونی تیم رئال مادرید و عضو پیشین همین تیم اسپانیایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۲ وارد دروازه بایرلورکوزن کرد، را به عنوان بهترین گل تاریخ بازی ها برگزید.

در این بازی که رئال مادرید ۲ بر یک برنده شد، زیدان گل دوم را به صورت ضربه چکشی وارد دروازه حریف کرد.

در این گزینش گل مائورو برسا در بازی فیورنتینا – بارسلونا در سال ۱۹۹۹ به عنوان گل برتر دوم برگزیده شد.

همچنین در رده سوم گلی که کریستیانو رونالدو در مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ برای رئال مادرید وارد دروازه یوونتوس کرد، انتخاب شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پنج =

دکمه بازگشت به بالا