اخبار ورزشیسایر اخبار

عنقانی نایب رئیس جدید فدراسیون بوکس شد؟/ مدیر اقتصادی برای پست تخصصی ورزشی!

پس از استعفا ناصر طالبی از نایب رئیسی فدراسیون بوکس شنیده‌ ها حاکی از آن است که حسین عنقانی به عنوان نایب رئیس منصوب شده است.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس در حالی روز سه شنبه ۵ دی ماه سال ۹۶ در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان رای گیری حسین ثوری مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با کسب ۲۳ رای سکاندار فدراسیون بوکس شد.

پس از حضور ثوری در فدراسیون بوکس ناصر طالبی ۲۸ اسفند ماه با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان رسما به عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس معرفی و انتخاب شد، اما طی هفته‌های گذشته پس از اختلاف نظرهای مختلف طالبی استعفا خود را به رئیس فدراسیون ارائه کرده و دیگر در فدراسیون بوکس حضور پیدا نکرد.

شنیده‌ ها حاکی از آن است که حسین عنقانی از سوی اکبر احدی سرمربی تیم ملی به عنوان نایب رئیس به فدراسیون معرفی شده و حسین ثوری نیز با این گزینه موافقت کرده است!

شنیده ها حای از این است که نایب رئیس جدید فدراسیون بوکس هیچ روزمه ای در ورزش ندارد و تاکنون هیچ فعالیتی در این حوزه نداشته. ظاهرا عنقانی از فعالین حوزه ساختمان است و تنها بواسطه توانمندی های اقتصادی سمت گرفته تا از این راه بتواند به بوکس کمک کند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا