اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

فتح‌الله زاده:می‌توانم استقلال را قهرمان آسیا کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر به من فرصت بدهند، می‌توانم استقلال را در سه سال قهرمان آسیا کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، علی فتح الله زاده در مورد بازگشت به باشگاه استقلال، اظهار داشت: من چون به عدد چهار علاقه دارم، برای بار چهارم مدیرعامل استقلال شدم. این بار خودم بمب بودم. (باخنده)

وی افزود: ما صحبتی داشتیم در مورد دارایی‌هایی که داریم ولی وقتی که آمدم، برعکس چیزی بود که صحبت کرده بودیم. وضعیت خوبی نداریم. تیم استقلال یک تیم ریشه‌دار و بزرگ است. هواداران دوست دارند که تیم شرایطش خوب باشد. ما آمده‌ایم که یک باری را برداریم.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: در حساب باشگاه الان پولی نیست. البته پول‌ها برای باشگاه خرج شده است. درآمدهایی که آجورلو انتظار داشته محقق نشده است. امروز صبح چند نامه روی میز من بود که باید به زودی پرداخت شوند. مثلا پول استراماچونی زمانش گذشته است و باید آن را پرداخت کنیم. ما یک ماه سخت را پیش روی داریم ولی نمی‌گذاریم به تیم آسیبی وارد شود.

 

وی ادامه داد: من تلاش می‌کنم تعهد به بازیکنان انجام شود و به آن‌ها این اطمینان را داده‌ام. ان‌شاالله بتوانیم تعهدمان را تا قبل از تعطیلات انجام دهیم. امروز یک جلسه‌ای با حمید سجادی و پولادگر درباره مجوز حرفه‌ای داشتیم. شرایط سختی داریم. ما یک برند بزرگ هستیم و می‌خواهیم سه‍ام باشگاه رشد پیدا کند. امیدوارم در دو سه ماه آینده سهام ما رشد خوبی پیدا کند. بعضی اوقات سلایق مدیران به هم نمی‌خورد. من خیلی در جریان جدایی آقای آجورلو نبودم و ظاهرا اختلاف سلیقه و محقق نشدن برخی مسائل موثر بوده است.

 

فتح الله زاده با اشاره به اتفاقاتی که برای سرمربی استقلال افتاده، گفت: یازده روز دیگر در سوپر جام باید بازی کنیم. بعضی دوستان مربی ما را اذیت می‌کنند. او مهمان ما است. حسی قوی به استقلال دارد. بپذیریم که درباره پنالتی‌ها خیلی در حق ما ظلم شده است. به عنوان مدیر باید فضا را برای ساپینتو مهیا کنم. او احساسات لطیفی دارد و باید دید چه کسی اول او را اذیت کرده است. من می‌آیم جلو و از حق تیم دفاع می‌کنم. او مربی خوبی است.

 

وی در مورد میزان پرداختی‌های استقلال عنوان کرد: ما چیزی بالغ بر دو میلیون دلار در این ۱۰ روز باید پرداخت کنیم. به ساپینتو گفتم به من بگو چه زمانی به تمرین بیایم چون شرایط تیم حساس است. این هفته احتمالا به تمرین می‌روم و بازیکنان را می‌بینم. هنوز مکان بازی سوپر جام مشخص نیست. به حدادیان گفتم بازی در آزادی باشد به دلیل اینکه کیفیت چمنش بهتر است. حالا قرار است تا در این رابطه مشترکا تصمیمی بگیریم.

مدیرعامل استقلال با اشاره به لزوم یارگیری این تیم، افزود: تمام تلاش ما برای قهرمانی است. امسال مدعی قهرمانی هستیم. برای من هم رفت و آمد خوش آیند نیست. به من فرصت بدهند، ظرف سه سال تیم را قهرمان آسیا می‌کنم تا دینم را به هواداران ادا کنم. بازی خوانی ساپینتو خیلی خوب است. او مربی خوب و زحمتکشی است. من از او حمایت می‌کنم. نظرش یک هافبک بازیساز است. فکر می‌کنم نظر او یک بازیکن خارجی باشد.

وی تصریح کرد: بازیکنان جوانی در استقلال داریم. امسال این‌ها را حفظ می‌کنیم. اگر موقعیت ترانسفر باشد، این کار را می‌کنیم. با پول آن هم تیم را تقویت باید بکنیم.

فتح الله زاده در مورد تلاش‌های مدیرعامل قبلی بزای درآمدزایی استقلال، اظهار داشت: به نظر من کاری که آجورلو در تبلیغات محیطی کرد، مثبت بوده است. من با آن شرکت و دوستان دیگر هم صحبت کرده‌ام. درآمد آن با پول سازمان لیگ قابل مقایسه نیست. از سازمان لیگ و فدراسیون می‌خواهم به ما در این راه کمک کنند. قرار شد چهارشنبه یا پنجشنبه با قنبرزاده هم در این رابطه جلسه داشته باشیم. از هواداران می‌خواهم مثل گذشته هوای تیمشان را داشته باشند تا ان‌شاالله به قهرمانی برسیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا