اخبار ورزشیفوتبال ایران

هفته هفدهم لیگ برتر| تساوی نفتی ها در مقابل مدافع عنوان قهرمانی

تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز در چاچوب هفته هفدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند که این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

با این تساوی نوار بردهای شاگردان یحیی گل‌محمدی پاره شد و آنها بعد از شش برد متوالی متوقف شدند. البته آنها با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان صدر جدول را حفظ کردند.

همچنین صنعت نفت هم که در پنج بازی اخیرش بردی را به دست نیاورده با ثبت ششمین بازی متوالی بدون پیروزی خود ۲۴ امتیازی شده و به رتبه پنجم صعود کرد.

داور: امیر عرب براقی

کمک‌ها: علی رضا مرادی و محمد رسول ذورقی

کارت زرد: حکیم نصاری و محمد طیبی از نفت آبادان

کارت قرمز:

گل‌ها:

ترکیب صنعت نفت: حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، محمد طیبی، امید خالدی،حکیم نصاری(۹۰- امید حامدی‌فر)، محمود مطلق زاده، عبدالله ناصری(۷۶- مهدی زبیدی)، طالب ریکانی، حسن بیت سعید، رضا خالقی فر(۹۰- رحیم زهیوی)

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

ترکیب پرسپولیس:‌ حامد لک، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی(۸۰- مهدی عبدی)، سیامک نعمتی(۸۰- محمد مهدی مهدیخانی)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه و وحید امیری

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دقیقه ۳

پاس حسن بیت سعید به رضا خالقی‌فر رسید اما ضربه آرام این بازیکن در اختیار حامد لک قرار گرفت.


دقیقه ۱۵

حامد لک با خروج به موقع از محوطه جریمه اجازه خلق موقعیتی جدی را از بازیکن نفت آبادان گرفت.


دقیقه ۲۰

طالب ریکانی در مصاف تک به تک با دروازه‌بان پرسپولیس به توپ ضربه زد که سید جلال حسینی در آستانه ورود توپ به دروازه این توپ را برگشت داد.


دقیقه ۲۷

ضربه سر کاپیتان نفت آبادان از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.


دقیقه ۴۷ 

حامد لک با واکنشی خوب و استفاده از دست چپ خود ضربه سر خالقی‌ فر را برگشت داد و در ادامه شوت پای چپ این بازیکن در اختیار دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت.


دقیقه ۶۰ 

ارسال امید عالیشاه از سمت راست زمین با ضربه سر کنعانی زادگان بیرون رفت.


دقیقه ۶۶

ضربه سر کم دقت نوراللهی روی ارسال شیری راهی به دروازه نفت آبادان نداشت.


دقیقه ۶۷

درحالیکه ریکانی با عبور از علی شجاعی و احسان پهلوان در آستانه خلق موقعیت جدی روی دروازه پرسپولیس بود، سید جلال حسینی توپ را به موقع وارد شد و توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه ۷۶

حسن بیت سعید ارسال عبدالله ناصری را پس از تاثیرگذاری سید جلال حسینی با پاس رو به عقب به حکیم نصاری رساند اما شوت پای چپ وی با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.


دقیقه ۷۸

پرتاب اوت بلند وحید امیری از سمت راست زمین با ضربه سر نوراللهی به شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه نفت راهی اوت شد.


دقیقه ۸۹

احمد نوراللهی در موقعیت آفساید ارسال امید عالیشاه را از مقابل دروازه نفت به بالای دروازه فرستاد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =

دکمه بازگشت به بالا