اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

حاجی‌پور: کادرفنی شناخت خوبی از تمام کشتی‌گیران دارد/ کار برای المپیک را باید از امروز شروع کنیم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: اگر موفقیت کشتی فرنگی در المپیک را می‌خواهیم باید از همین امروز کار را شروع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن حاجی پور درباره مرحله جدید اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اولین اردو را آغاز کرده ایم و فرصت زیادی تا جام‌تختی نداریم، نفرات زیادی به این اردو دعوت شدند تا کادرفنی به شناخت خوبی از آنها برسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه کادر فنی شناخت خوبی از فرنگی‌کاران دارد و تقریبا از تمام پتانسیل کشتی دعوت کرده است که در این اردو حضور پیدا کنند. جام تختی می تواند محک بسیار خوبی برای مدعیان دوبنده تیم ملی باشد.

دارنده مدال برنز آسیا درباره حضور جوانان در کنار باتجربه ها در اردوی تیم ملی گفت: چهره‌های جوان زیادی در کنار نفرات باتجربه در اردو هستند که اگر میدان ببینند و به آنها اعتماد شود آینده کشتی فرنگی را تامین و تضمین خواهند.

حاجی‌پور تصریح کرد: کادر فنی جدید کشتی فرنگی تجربه بالایی دارد و امیدوارم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب کشتی فرنگی را به جایگاه اصلی و شایسته اش برسانیم. زمان زیادی تا المپیک نداریم و اگر می‌خواهیم موفق شویم باید از همین امروز برنامه‌ریزی را آغاز کنیم. مسئولان ارشد ورزش نیز باید حمایت ویژه‌ای داشته باشند، کشتی همیشه پرچمدار کاروان های ورزشی ایران در میادین مهم و بین المللی بوده است که امیدوارم با حمایت های آنها بتوانیم نتایج درخشانی کسب کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا