اخبار ورزشیفوتبال جهان

هفته بیست و هفتم سری‌آ| شکست لاتزیو به نفع یووه/رم ۳ امتیاز دشت کرد

تیم فوتبال رم در هفته بیست و هفتم سری آ در خانه مقابل سامپدوریا به پیروزی رسید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، بامداد (پنجشنبه) ۲ دیدار در هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا پیروزی شد. در مهمترین این دیدارها رم به مصاف سمپدوریا رفت که با نتیجه ۲ بر یک برنده شد.

در دیگر بازی همزمان لاتزیو میزبان آتالانتا بود که با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد. گل های آتالانتا در این بازی را به ترتیب گوسنس(۳۸)، مالینوفسکی(۶۶) و پالمینو(۸۰) به ثمر رساندند. گل های لاتزیو را دی رون(دقیقه ۵ گل به خودی) و ساویچ(۱۱) به ثمر رساندند.

لاتزیو با این باخت ۶۲ امتیازی ماند تا یوونتوس در صدر جدول خیال راحتی تری داشته باشد. یووه اکنون با ۶۶ امتیاز صدرنشین است و لاتزیو نزدیک ترین تعقیب کننده بیانکونری است.

در بازی همزمان، رم که برنده بازی مقابل سمپدوریا شده بود هر دو گلش را  ژکو در دقایق ۶۴ و ۸۵ به ثمر رساند. تک گل رقیب در این بازی را گابیادینیدر دقیقه ۱۱ به ثمر رساند. جالوروسی با این برد ۴۸ امتیازی شد و در رده پنجم ایستاد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا