اخبار ورزشیفوتبال ایران

مطهری: سبک داوری اکبریان طوری است که هر تیمی بیشتر داد و بیداد کند، منفعت می‌برد

مربی پرسپولیس گفت: در مورد اکبریان صحبت زیاد دارم، اما فقط این را بگویم که سبک داوری او طوری است که هر تیمی که در داخل و بیرون زمین بیشتر داد و بیداد کند، منفعت می‌برد.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید مطهری در مورد شکست پرسپولیس در سوپر جام اظهار داشت: به فولادی‌ها تبریک می‌گویم، واقعا تیم لایقی هستند. بازی هم درگیرانه و فیزیکی بود. در نیمه دوم خیلی خوب جلو می‌رفتیم، اما اخراج شیری به تیم سکته داد.

وی در مورد اخراجش گفت: اکبریان از داوری خداحافظی کرد، اما خیلی حرف در مورد استایل داوری او دارم. مرا می‌شناسید هیچ بی احترامی نمی‌کنم، اما او سبک داوری او طوری است که هر تیمی که در داخل و بیرون زمین بیشتر داد و بیداد کند، سوت‌هایش به نفع آنها است. باید داور شجاعت داشته باشد و نمی‌دانم چرا اینطوری است. تیم‌ها هم به سبک داوری او نگاه و احساس می‌کنند اگر داد و بیداد کنند، منفعت می‌برند. خیلی راجع به او صحبت داشتم، اما در همین حد بسنده می‌کنم و در نهایت به او خسته نباشید می‌گویم.

مطهری در مورد حضورش روی سکوها گفت: روی سکوها خیلی بی احترامی می‌کردند و من فقط به نیروی انتظامی تذکر دادم که جملات قشنگی نبود. ما یک تیم هستیم و خودتان همه چیز را دیدید.

مربی پرسپولیس در مورد خریدهای تیمش گفت: صحبتی ندارم، اما همیشه گفتم تمام نفرات مان برای ما ارزشمند هستند و همه زحمت کشیدند.

وی در مورد لیگ گفت: با قدرت کارمان را جلو می بریم تا قهرمانی را تکرار کنیم، اما در این راه فقط شرایط بازیکن و مربی نیست و همه باید دست به دست هم دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا