اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

لیگ قهرمانان اروپا: شکست سنگین دینامو زاگرب مقابل میلان/تساوی شاختار و سلتیک

تیم فوتبال میلان در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا توانست از سد دینامو زاگرب عبور کند.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم‌های فوتبال میلان و دینامو زاگرب در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان از ساعت ۲۱:۱۵ مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود میزبان خاتمه پیدا کرد. 

گلزنان میلان در این مسابقه اولیویه ژیرو (۴۵ – پنالتی)، الکسیس سائلماکرز (۴۷) و توماسو پوبگا (۷۷) بودند و تک گل دینامو زاگرب: را میسلاو اورشیچ (۵۶) به ثمر رساند. صادق محرمی، مدافع ایرانی تیم فوتبال دینامو هم در این مسابقه ۶۳ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

به این ترتیب میلان با ۴ امتیاز صدرنشین گروه E شد. در دیگر بازی این گروه تیم‌های چلسی و سالزبورگ از ساعت ۲۳:۳۰ مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در دیگر مسابقه این هفته تیم‌های شاختار و سلتیک مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه برنده‌ای نداشت و با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. تک گل شاختار را میخایلوف مودریک (۲۹) و گل سلتیک را هم بندرنکو (۱۰ – گل به خودی) به ثمر رساند.

به این ترتیب شاختار با ۴ امتیاز موقتاً صدرنشین گروه F شد. در دیگر بازی این گروه تیم‌های رئال مادرید و لایپزیش از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا