اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

یک رای سرنوشت ساز در مجمع کشتی

اعضای مجمع تعیین سرپرست را به وزارت ورزش و جوانان محول کردند که هیچ بحثی برای ادامه سرپرستی بنی تمیم مطرح نشد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، باتوجه به نزدیکی به پایان دوره ۳ ماهه دوم سرپرستی بنی‌تمیم در فدراسیون کشتی و ضرورت تعیین تکلیف در این خصوص، عصر دیروز اعضای مجمع فدراسیون کشتی و روسای هیأت‌های استانی در فدراسیون کشتی تشکیل جلسه دادند که در حاشیه این جلسه با توجه به اتمام دوره سرپرستی بنی‌تمیم رأی‌گیری در خصوص ادامه فعالیت وی به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی صورت گرفت که در نهایت با اختلاف یک رأی وی ملزم به کناره‌گیری از سرپرستی فدراسیون شد و اعضای مجمع تعیین سرپرست را به وزارت ورزش و جوانان محول کردند.

اما واکنش به انتشار این خبر از سوی فدراسیون کشتی جالب توجه بود؛ فدراسیون کشتی در این خصوص نوشت:

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جلسه سمینار عمومی هیأت های کشتی کشور بعداز ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد و در پایان با رای گیری مقرر شد اگر آقای حمید بنی‌تمیم تمایل برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را دارد، پس از ۱۵ اردیبهشت ماه، زمان قانونی سرپرستی ایشان در فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان نسبت به تعیین سرپرست با نظر مجمع اقدام کنند.

نکته جالب توجه در خصوص این خبر این است که مدتی بعد از روی خروجی حذف گردید!!!!

اما متن اصلی نامه‌ای که در پایان این جلسه برای وزارت ورزش ارسال شد، چه بوده است؟

«با توجه به بحث و بررسی‌های صورت گرفته میان اعضای حاضر در جلسه (طبق لیست پیوست) مقرر گردید در خصوص جمع‌بندی نقطه نظرات حاصله به شرح ذیل، طبق رأی‌گیری از اعضا، نتیجه به وزارت محترم وزارت ورزش و جوانان اعلام گردد. لازم به توضیح است طبق نظر اعضای مجمع، رأی نمایندگان هیأت‌های معرفی شده از سوی رؤسای ذی‌ربط، مورد قبول می‌باشد.

۱ . ابقای آقای حمید بنی‌تمیم به عنوان سرپرست

۲. معرفی سرپرست فدراسیون توسط وزارت ورزش و جوانان با تائید اعضای مجمع

طبق آرای حاصله، از میان ۲۵ رأی مأخوذه، تعداد ۱۱ رأی به گزینه یک و ۱۲ رأی به گزینه ۲ و دو رأی باطل دریافت شد.

در پایان با آرای حاصله و فاصله ۱۵ روز باقی‌مانده تا رقابت‌های المپیک توکیو و مدت زمان محدود تا پایان مهلت ۶ ماهه سرپرستی فدراسیون کشتی، از جنابعالی درخواست می‌شود نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در ۴۵ روز آتی اقدام گردد تا کشتی هر چه زودتر به ثبات مدیریتی رسیده و رئیس منتخب مجمع، برنامه‌های مصوب را اجرایی کند.»

که مشخصا با آن چیزی که فدراسیون کشتی در اخبار خود منتشر کرده، کاملا در تناقض است. یعنی عملا در مجمع فدراسیون کشتی مصوبه‌ای مبنی بر ادامه فعالیت بنی‌تمیم به عنوان سرپرست در صورت انصراف از کاندیداتوری مطرح نشده که بدان صورت بازتاب داده شده است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا