اخبار ورزشیفوتبال جهان

یوونتوس ۱ – ۳ رم؛ هفته آخر قربانی لیون شد (عکس)

یوونتوس در آخرین هفته سری آ با نتیجه ۱-۳ مغلوب رم شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از “ورزش سه”، یوونتوس که پیش از این قهرمانی خود در این فصل سری آ را مسجل ساخته بود، در شبی که بسیاری از ستاره هایش را در اختیار نداشت مغلوب جالوروسی شد و فصل را با شکست تمام کرد.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۱ بود که گونسالو ایگواین روی ارسال کرنر فدریکو برناردسکی موفق شد گل اول را به ثمر برساند. اما رم خیلی زود در دقیقه ۲۳ به گل رسید. روی ارسال پروتی، این کالینیچ بود که با یک ضربه سر محکم بازی را به تساوی کشاند.

در اواخر نیمه اول بود که رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و پروتی علیرغم تشخیص صحح شزنی موفق شد دروازه یوونتوس را برای بار ددوم باز کند و رم با برتری ۱-۲ راهی رختکن شد.

در اوایل نیمه دوم و روی همکاری زانیولو و کالینیچ رم باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه مهاجم کروات با مهار تماشایی شزنی همراه شد. اما در دقیقه ۵۳ رم باز هم به گل رسید. روی حرکت تماشایی زانیولو و پاس عمقی او، دیگو پروتی در موقعیتی تک به تک موفق به زدن گل سوم شد.

در دقیقه ۷۷ ایگواین با نفوذ در محوطه می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه رم به بیرون رفت تا در نهایت رم در این دیدار با نتیجه ۱-۳ قهرمان فصل را شکست دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا