اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

گل‌محمدی: اجازه ندادیم الدحیل خودش را پیدا کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که با وجود زیر فشار بودن، بازی مهمی را بردند.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از برد تیمش مقابل الدحیل قطر درباره این بازی اظهار داشت: از باشگاه الدحیل بابت میزبانی خوبی که داشتند تشکر می کنم. شرایط تمرینی خوبی برای ما فراهم کردند. در نهایت با توجه به شرایط خوبی که داشتیم بازی خوبی هم انجام دادیم. به هواداران مان بابت این برد تبریک می گویم. از بازیکنانم تشکر می کنم که با وجود زیر فشار بودن، بازی مهمی را بردند. در بازی اول اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم امتیاز بگیریم. این بازی به همین دلیل اهمیت زیادی داشت. الدحیل از تیم های خوب آسیاست که از بازیکنان و مربیان خوبی هم بهره می برد.

وی ادامه داد: ما اجازه ندادیم تیم حریف خودش را پیدا کند. ما موقعیت هایی هم داشتیم تا به گل برسیم اما این اتفاق رخ نداد. بازی در نیمه اول متعادل بود اما در نیمه دوم برای بردن بازی کردیم. بچه ها با تمرکز خوب و اراده خوب بازی خوبی انجام دادند. بازی را مدیریت کردیم و موقعیت هایی هم به دست آوردیم. می توانستیم گل های بیشتری در این بازی بزنیم. برای این برد خوشحالیم و حالا باید برای لیگ برتر و بازی با استقلال تاجیکستان آماده شویم.

گل محمدی افزود: وضعیت زمین بازی و استادیوم برای بازی اول ما آماده نبود و ضرر زیادی کردیم. متاسفانه شرایطی به وجود آمد که تیم ما و نوع فوتبال ما ضرر کرد. اتفاقاتی در بازی افتاد و ترابی و امیری مصدوم شدند و سرلک هم اخراج شد. ما نتوانستیم بعد از اخراج خودمان را پیدا کنیم. شرایط برای بازی کردن فراهم باشد بازیکنانم می توانند کیفیت خود را نشان دهند. به بازیکنانم ایمان دارم که در شرایط سخت قابلیت خود را نشان دهند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید این صحبت ها را نباید اینجا انجام دهم. تیم ما کیفیت خوبی دارد. همه بازیکنانم برای هوادارا و آبروی فوتبال ایران می جنگند. خیلی از صحبت ها را نمی شود اینجا گفت اما با همه مشکلاتی که داریم اما ما گروهی خوب با هدف های بزرگی هستیم. برای رسیدن به این هداف باید تمرکز داشته باشیم. برای اهدافی که داریم باید بجنگیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا