اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

گلایه کیانوش رستمی بعد از قهرمانی در آسیا چه بود؟

کیانوش رستمی که توانست با مجموع ۳۷۳ کیلوگرم به مدال طلا برسد، در پایان مسابقه‌اش گلایه های خود را با دوربین تلویزیون مطرح کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، ششمین روز از مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان آسیا با برگزاری دیدار دسته ۸۹ کیلوگرم به اتمام رسید و کیانوش رستمی توانست در این رقابتها دو مدال نقره حرکت یکضرب، دوضرب و یک نشان طلای مجموع را به دست بیاورد. اما رستمی در تاشکند به ثبت وزنه‌های مورد نظر برای بالا بردن امتیازات خودش به منظور حضور در المپیک توکیو دست نیافت.

رستمی که ناراحت از عدم کسب نتایج مورد نظرش در دسته ۸۹ کیلوگرم بود به دوربین پخش زنده این رقابت‌ها در آخر مسابقه‌اش عنوان کرد: من استرس زیادی داشتم و همین مسئله باعث شد تا خوب نتیجه نگیرم، مجبور شدم در مسابقات زیادی شرکت کنم و بارها تست دوپینگ دادم اما این بار هم امتیازات لازم را به دست نیاوردم. شش ماه چیزی نخوردم وزن خودم را پایین آورده‌ام برای اینکه بتوانم سهمیه المپیک بگیرم اما این مسیر خوبی برای من نبود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا