اخبار ورزشیورزش تهران

گفتگو با عبدالرضا حاج نصراله موسس باشگاه اسکواش ، پدل و راکتبال برج میلاد تهران

عبدالرضا حاج نصراله موسس باشگاه اسکواش ، پدل و راکتبال برج میلاد گفت : سالها به دنبال انجام چنین کاری بودم و خدا را شاکرم که امسال توانستم این کار را به سرانجام برسانیم.

به گزارش پیشرو ورزش، حاج نصراله، سرمایه گذار بخش خصوصی درباره ساخت مجموعه راکتی اسکواش ، پدل و راکتبال  گفت: سالها به دنبال انجام چنین کاری بودم و خدا را شاکرم که امسال توانستم این کار را به سرانجام برسانیم. در ابتدای سخن جا دارد از مهندس مهر یزدان کسى که سالها قبل در دورانی که من بازیکن بودم مرا تشویق به مربیگرى کرد و سپس مشوق من در امر ساخت باشگاه بود تشکر ویژه نمایم.
اعضا خانواده من بالغ بر ۴۰ سال است که در رشته اسکواش فعالیت دارند و حالا در نظر داریم با همکاری مطرح ترین مربیان کشور از جمله مربیان و کمک مربیان تیم های ملى اسکواش آقایان مسعود ضیاالدینی سرمربى تیم ملى و مصطفی خوبیاری به همراه خانم ها نازنین حیدرى، پرند دولتى زاده سرمربی و مربى تیم ملى بانوان و آرزو موسوى زاده دارای بالاترین رنکینگ ورزشکاران ایرانی در انجمن اسکواش بازان حرفه اى جهان با رتبه ١٠٢ جهانی، در بخش پدل حمید سربازى مربى مطرح پدل کشور و در راکتبال مهیار بهروزنیا مربی به نام راکتبال ایران قصد داریم با تشکیل یک تیم‌ قوی و حرفه ای و با توجه به موقعیت جغرافیایی و فضاى مناسب در برج میلاد و تواناییهاى این تیم کاری با همکارى بخش خصوصى و مدیران برج میلاد و هیات اسکواش استان تهران و شمال غرب و همراهی فدراسیون علاوه بر میزبانى رویداد های بین المللى و مسابقات قهرمان کشور، توجه ویژه به حوزه استعداد یابى (راه اندازى اکادمى ) را داشته باشیم.
وی در ادامه گفت؛ مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد توانایی برگزارى کلاسهاى داورى و مربیگرى را در سه رشته ورزشی دارا خواهد بود.
حاج نصراله گفت: من نوید این را خواهم داد که علاوه بر اردوهاى مشترک با کشورهاى دیگر در باشگاه برج میلاد به نقطه ای خواهیم رسید با همین پتانسیل و فضاى مناسب ایجاد شده علاوه بر راه اندازی مرکز استعداد یابى، بازیکنانى از کشورهاى همسایه نیز براى تقویت سطح فنی اسکواش خود در این باشگاه براى تمرینات حضور پیدا کنند و نام باشگاه برج میلاد در خاور میانه‌ مطرح گردد.
وی گفت: جا دارد از مسئولین محترم فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی، هیات اسکواش استان تهران و هیات شمالغرب تهران که بنده را در مسیر راه اندازی این مجموعه حمایت مى کنند تشکر نمایم و از نگاه مثبت و حمایت مدیران محترم برج میلاد از این طرح ورزشی تقدیر و تشکر نمایم.

 

گفتگو/حسین شیرازی مقدم-مدیر پیشرو ورزش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا