اخبار ورزشیفوتبال جهان

هشدار کاپلو به مارتینز / نیمکت‌نشین بارسایی‌ها نشوی!

فابیو کاپلو، مربی پرافتخار ایتالیایی به مارتینز هشدار داد که با رفتن به بارسلونا مبادا نیمکت‌نشین شود.

به گزارش پیشرو اسپرت، فابیو کاپلو به تمجید از لائوتارو مارتینز پرداخت ولی به او هشدار داد که با رفتن به بارسلونا مبادا نیمکت نشین شود.

مربی پرافتخار ایتالیایی‌ها معتقد است که ستاره شدن در سر‌ی‌آ بهتر از نیمکت نشینی برای بارسایی‌هاست.

لائوتارو مارتینز به گزینه اصلی بارسلونا برای تابستان ۲۰۲۰ بدل شده و باشگاه آبی‌اناری قصد دارد هر جور که توانسته ستاره اینترمیلان را خریداری کند. وی در ۳۱ بازی این فصل برای نراتزوری توانسته ۱۶ گل به ثمر رساند.

با اینکه وی در سری‌آ خوش درخشیده ولی هنوز فابیو کاپلو به او اعتقاد کامل ندارد. مربی سابق رئال مادرید، یوونتوس و میلان معتقد است که مارتینز برای رسیدن به ترکیب اصلی بارسلونا با چالش بزرگی روبه‌رو خواهد بود.

کاپلو در مصاحبه با سایت El Larguero اظهار داشت: لائوتارو مارتینز بازیکن بسیار خوبی است. او با کیفیتی بالا، سرعت بسیار زیاد و بی‌نقص در خط حمله یک بازیکن همه چیز تمام است. رفتن به بارسلونا و قرار گرفتن در ترکیب اصلی با حضور لوئیس سوارس یک کار مشکل است. به نظرم ستاره شدن در اینترمیلان بهتر از نیمکت نشینی در بارسلونا است.

مارتینز سال ۲۰۱۸ از ریسینگ اسپانیا به اینترمیلان آمد و توانست با درخشش نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. وی در ۶۶ بازی برای نراتزوی ۲۵ گل به ثبت رساند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا