اخبار ورزشیفوتبال ایران

گفتگوی مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش با فرزاد آشوبی بازیکن  اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس

بازیکن اسبق فوتبال ایران و باشگاه های پرسپولیس و استقلال در گفتگوی پیشرو ورزش شرکت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، گفتگوی مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش با فرزاد آشوبی بازیکن  اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به حضور شما مخاطبین گرامی تقدیم می گردد:

 باسلام .خودتان را معرفی کنید و سال ۹۹ چطور گذشت برای فرزادآشوبی؟

سلام ممنونم ازشما دوست خوبم آقای مازیارخویشوند عزیز که جویای احوال من بودید.فرزاد آشوبی هستم بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و استقلال.

سال ۹۹ با همه فراز ونشیب ها وت لخی هایش گذشت و به همه مردم جهان وکشورم خیلی سخت گذشت.
 ایام عیدکجا بودید؟

من بهمراه خانواده منزل بودم بخاطر این مریضی و شرایط خاص از سفر و دید و بازدید دوری کردم.

 چه پیامی برای مردم ایران و فوتبال دوستان قرمز و آبی دارید؟

بنده هم بعنوان یک شهروند از تمام مردم ایران میخواهم در این روزهای تلخ و سخت که روزانه عزیزانمان را از دست می دهیم  حتما با تمام وجودشان  رعایت کنند تا بفضل خداوند متعال این کابوس جهانی کرونا تموم بشود.

 دوست دارید سال۱۴۰۰ چگونه باشد برای شما؟

امیدوارم توی زمینه های که علاقه دارم اتفاقات خوبی بیفتد از جمله پست مربیگری که تجربه های خوبی کسب کردم و راه خوبی را شروع کردم.

 انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران رو چطور می بینید؟

بلاخره تصمیمی هست که در مجمع گرفته شده و امیدوارم کسانی که انتخاب کردند تاثیراتش به سود فوتبال ایران باشد و باید به آقای عزیزی خادم هم وقت داد چون ایشان تازه هست که منصوب شدند در کل آرزوی موفیقت دارم برای ایشان و همه همکارانشان.

در مورد پرسپولیس صحبت کنیم، آیا اینم فصل هم قهرمان می شود؟

پرسپولیس تیم خوب ویک دستی هست و در کل خوب کار می کند و نیم فصل هم تقویت شده و جدیدا هم محرومیت عیسی آل کثیرهم بخشیده شد وبرای آقا یحیی گل محمدی دوست وهم بازی سابقم آرزوی موفقیت می کنم وامیدوارم که بتواند پرسپولیس رو یکبار دیگر قهرمان کشور کند.
 پرسپولیس در آسیا چطور پیش خواهد رفت؟

خب آسیا فرق دارد و فراز نشیب داره و تیم های دیگه مخصوصا عرب ها واقعا با توان مالی زیاد تیمداری می کنند و یک بحث دیگه که بخاطر کارشکنی و پشت پردهای ای اف سی متاسفانه میزبانی از ما گرفته شد ولی همه تیم ها باید باتمام وجود و باغیرت تلاش کنند جواب این کارشکنی ها رو با برد بدهند و دل مردم رو شاد کنند مردم به شارژ روحی فوتبالیست ها احتیاج دارند.

از  سال ۹۹ چه خاطره تلخی دارید؟

واقعا درگذشت دوستان خوبم مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان که در چند برنامه تلویزیونی دعوتم کردند و روبه روی آنها هم بازی کردم و درکل خیلی تلخ بود.

 در پایان صحبتی دارید بفرمایید؟

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید امیدوارم که حال دل مردم ایران خوب بشه و مواظب سلامتی خودتان باشید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا