اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایران

واکنش مدیر برنامه بازیکن جدید پرسپولیس به شایعات

مدیربرنامه بازیکن جدید پرسپولیس به نقل قول‌هایی که از جانب او در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فارس، عصر روز گذشته و بعد از انتشار خبر عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با سینا اسدبیگی بازیکن پیشین تیم ذوب‌آهن، شایعات زیادی در خصوص قرارداد داشتن این بازیکن با این باشگاه اصفهانی مطرح شد.

بعد از این اخبار مصاحبه‌هایی از قول مدیر برنامه اسدبیگی منتشر شد که این مصاحبه‌ها هم به اختلافات و حواشی بیشتر دامن زد.

در همین خصوص هومن صمیمی مدیربرنامه‌های اسدبیگی در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متاسفانه بعد از قرارداد سینا اسدبیگی با پرسپولیس نقل قول‌های زیادی از جانب من در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد، اما من قویاً همه این مصاحبه‌ها و نقل قول‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکذیب می‌کنم. شایعه‌سازان مطمئن باشند که از طریق مراجع قانونی در این باره اقدام خواهم کرد تا نقل قول‌های کذب و دروغین از جانب من منتشر نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسدبیگی در حالی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده که گفته می‌شود همه استعلام‌ها از سازمان لیگ برای این قراردادها انجام شده و این بازیکن از امروز در تمرین سرخ‌پوشان حاضر خواهد شد تا زیرنظر یحیی گل محمدی کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کند

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا