اخبار ورزشیورزش تهران

گرامیداشت روز جهانی تنیس روی میز در بوستان قیطریه

مراسم روز جهانی تنیس روی میز صبح امروز با حضور تعداد قابل توجهی از علاقه‌مندان به ورزش برگزار شد.
به گزارش پیشرو ورزش، بوستان قیطریه واقع در منطقه یک تهران، صبح امروز  (جمعه ۱۵ اردیبهشت) میزبان مراسم روز جهانی تنیس روی میز بود.
در این مراسم که با حضور خانواده بزرک تنیس رومیز و پیشکسوتان خوش‌نام تهران و ایران با حضور بیش از ۳۰۰ علاقه‌مند به ورزش برگزار شد،
حسین رحیمی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات، احمدی رئیس اداره ورزش منطقه یک شهرداری تهران، حمیدرضا صابری عضو هیأت رئیسه فدراسیون و رئیس هیأت استان تهران، علی حدادگر دبیر فدراسیون و مجید احتشام زاده و تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان تنیس روی میز حضور داشتند.
حمیدرضا صابری رئیس هیأت استان تهران درباره این مراسم گفت: «از سال ۲۰۱۷ این روز از سوی فدراسیون جهانی معین شده و ما نیز در طی سال‌های اخیر با همکاری نهادهای مختلف، این روز را به میزبانی بوستان قیطریه گرامی داشته‌ایم. هدف از برگزاری این مراسم توسعه هر چه بیشتر تنیس روی میز در نقاط مختلف است و ما نیز سعی کرده‌ایم به نوبه خود، در این مسیر قدم برداریم.»

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا