اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران: پیروزی ارزشمند پرسپولیس با غلبه بر تراکتور

در هفته هفدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس با شکست تراکتور تبریز به رده دوم جدول صعود کرد و به ۲ امتیازی استقلال صدرنشین رسید.
به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی( با حکم کمیته انضباطی به خاطر دربی رفت، پرسپولیس از داشتن تماشاگر محروم شد.) به مصاف تراکتور تبریز رفت که مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
پرسپولیس بعد از باخت غیرمنتظره مقابل آلومینیوم اراک توانست با ارایه یک بازی زیبا و هجومی تراکتور تبریز را شکست بدهد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد و با مربی برزیلی خود هوادارانش را با بازی هجومی دلگرم و امیدوار کرد. سرخپوشان نهمین برد فصل خود را به دست آوردند و با ۳۳ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و به ۲ امتیازی استقلال صدرنشین رسید.
تراکتور هم اولین شکست دور برگشت را متحمل شدند( هفته گذشته تراکتور و سپاهان به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشده بود.) قرمزپوشان تبریزی با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.
داور: سیدوحید کاظمی
کمک داوران: فرهاد مروجی، حسن انتظاری
کارت زرد: سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند ( پرسپولیس) شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی( تراکتورتبریز)
کارت قرمز:-
گل: عیسی آل کثیر( دقیقه ۵۷ )، مهدی ترابی( دقیقه ۵۹) برای پرسپولیس
ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه( از دقیقه ۸۵ میلاد سورگی) ، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی( سینا اسد بیگی) ، مهدی ترابی(از دقیقه ۷۴ وحید امیری) ، دانیال اسماعیلی فر، گولسیانی، سعید صادقی ( از دقیقه ۷۴ فرشاد فرجی) ، شهاب زاهدی( از دقیقه ۴۶ عیسی آل کثیر)
سرمربی: اوسمار ویرا
ترکیب تیم تراکتور تبریز: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی( از دقیقه ۸۰ محمد نادری) ، سعید کریم آذر( از دقیقه ۶۱ مهدی عبدی) ، صفا هادی( از دقیقه ۷۲ میلوش دلتیچ)، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده(از دقیقه ۷۱ مهدی هاشم نژاد) و رحمان جعفری
سرمربی: پاکو خمز
اتفاقات مهم نیمه دوم:
دقیقه ۵۴: ارسال بازیکنان تراکتور در محوطه جریمه روی سر جعفری فرود آمد که ضربه این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.
*دقیقه ۵۷: ارسال زمینی مهدی ترابی در محوطه جریمه به عیسی آل کثیر رسید و او هم با یک بغل پای دقیق و فنی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.
دقیقه ۵۹: پاس امید عالیشاه در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید و او هم با یک شوت دقیق از زاویه بسته دروازه پورحمیدی را برای دومین بار باز کرد.
دقیقه ۶۳: شوت بازیکنان تراکتور به مدافعان پرسپولیس برخورد کرد و این موقعیت گلزنی برای قرمزپوشان تبریزی از دست رفت.
دقیقه ۶۷: مهدی عبدی در محوطه جریمه توپ را به گوستاو بازیکن برزیلی تراکتور پاس داد و او هم نتوانست از داخل شش قدم برای تراکتور گلزنی کند و شوت او به کنار دروازه پرسپولیس خورد.
دقیقه ۷۱: ارسال بازیکنان تراکتور باعث شد که بیرانوند برای مشت کردن توپ به هوا پرید اما دست او بعد از توپ به صورت بازیکن تراکتور هم برخورد کرد.
دقیقه ۷۹: ضربه کاشته عالیشاه با اختلاف کمی از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه ۸۵: بازیکنان تراکتور صاحب موقعیت گلزنی شدند اما دستپاچگی مهاجمان باعث شد نتوانند دروازه پرسپولیس را باز کنند.
دقیقه ۸۶: ضربه سر مهدی عبدی به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.
دقیقه۵+۹۰: علیرضا بیرانوند که دچار مصدومیت شد از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا