اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

فکری:برنامه ما را تعویض های اجباری خراب کرد وگرنه هم می تونستیم جلو بازی کنیم و گل ها را حفظ کنیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: تعویض‌های اجباری کار ما را مقابل استقلال خراب کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمود فکری بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان ما بسیار خوبی ارائه دادند و به استقلال بابت بردی که بدست آوردند تبریک می گویم بازی در هر دو نیمه قشنگ بود و ۵ گل داشت. بینندگان مسابقه از دیدن بازی لذت بردند جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود بازی کنند و متاسفانه تعویض های اجباری کار ما را خراب کرد و دو تعویض اجباری داشتیم که در مرحله سوم هم سه تعویض باید انجام می دادیم که گیر کردیم وسط چه بکنیم و این موضوع کار ما را خراب کرد و نتوانستیم نقاط ضعف را با تعویض ها پوشش بدهیم.

وی ادامه داد: بازی قشنگی شد و بازی مردانه و جوانمردانه ای بود و هر دو تیم بازی کردند. مورد خاصی در این بازی نداشته که بحث اخلاقی بین بازیکنان،تماشاگران یا کادر باشد و بازی خوبی انجام شد و ما بازنده بودیم.

وی در مورد اینکه نظم تاکتیکی تیمتان بهم خورد، گفت: تعویض اجباری در نیمه اول داشتیم و این تعویض اصلا در برنامه ما نبودو فرصت ما را گرفت و نیمه دوم هم یک تعویض اجباری دیگر داشتیم. شاید آن لحظه نیاز به تعویض سه بازیکن نداشتیم و نیازی که بود را نتوانستیم در آن یک مرحله انجام بدهیم و گل خوردیم سه تعویض تهاجمی انجام دادیم که شاید دیر شده بود.

سرمربی تیم هوادار در مورد عملکرد تیمش در ۷ بازی فقط ۵ امتیاز گرفتید، گفت: ما استقلال و پرسپولیس نیستیم که ۷ بازی ۲۱ امتیاز بگیریم نتایج برای من و بازیکنان راضی کننده نیست بازی های خوبی ارایه کردیم و می توانستیم ۲-۳ امتیاز بیشتر بگیریم، انتظاری که از تیم داریم ، کمترین بودجه را در بین تیم ها داریم و زیر ۸۰ میلیارد تومان بودجه ماست و ما را زیاد خجالت ندهید. در مجموعه ۵ امتیازی که گرفتیم می توانیم تلاش بیشتری کنیم و بازیکنان باید خودشان را جمع کنند و باروحیه به سراغ بازی های بعدی برویم.

فکری در مورد اینکه استقلالی ها شما را تشویق کردند، گفت: ممنونم قبل از بازی هم گفتم هرچقدر احترام بگذاریم به پیشکسوتان خوب است انهایی که برای تیم زحمت کشیدند احترام بگذاریم به فرهنگ باشگاه و هواداران مان بودند. می شنیدم بازیکنانی که در گذشته برای استقلال بازی کردند تشویق شدند و من هم به میدان آمدم تشویق کردند البته نیازی به این تشویق ها نداریم باشگاه بزرگ استقلال فرهنگش را باید نشان بدهد و قدر دان کسانی باشد که برایش زحمت کشیدند. استقلال برنده شد شاید اگر به ما بی احترامی می کردند می بردند و اگر احترام می گذاشتند هم شاید برنده می شدند احترام گذاشتند یا نگذاشتند نتیجه بازی را مشخص نمی کند اما از هواداران تشکر می کنم.

سرمربی هوادار در مورداینکه چرا دفاع نکردید گفت: برنامه ما را تعویض های اجباری خراب کرد وگرنه هم می تونستیم جلو بازی کنیم و گل ها را حفظ کنیم و کم تجربگی گردیم و شاید اگر پنالتی را نمی دادیم استقلال در شرایط بازی گل نمی زد ولی آن اشتباه را کردیم و ۲ بر یک نتیجه مطمئنی نیست هرچند ۲ بر صفر هم نیتجه مطمئنی نمی تواند باشد جایی که می توانستیم جلو بازی می کر دیم و تعویض های اجباری کار را خراب کرد و اگر فرصت تعویض داشتیم نقاط ضعف را پوشش می دادیم.

وی در مورد اینکه لبخند دارید خوشحالید ی ناراحت، گفت: هرچی شما برداشت می کنیم اگر خوشحالید که بروید و جشن بگیرید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا