اخبار ورزشیفوتبال جهان

گارسیا:خط حمله آرسنال بهتر از ما بود

سرمربی والنسیا بعد از شکست مقابل آرسنال گفت: برخلاف ما آرسنال از خط حمله اش خیلی خوب استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، تیم فوتبال والنسیا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان آرسنال بود. خفاش‌ها که در مسابقه رفت با نتیجه ۳ بر یک مقابل آرسنال مغلوب شده بودند، این بار در خانه امیدوار بودند کامبکطلایی در ورزشگاه خانگی مقابل توپچی های لندنی بزنند اما در این مسابقه نیز آرسنال با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و در مجموع با برتری ۷ بر ۳ راهی فینال شد.

مارسلینیو گارسیا، سرمربی والنسیا بعد از این باخت گفت: برخلاف ما آرسنال از خط حمله اش خیلی خوب استفاده کرد. مهاجمان رقیب صددرصد موقعیت ها را به گل تبدیل کردند. ما ناراحت هستیم چون با تمام قوا بازی کردیم و انتظار رسیدن به فینال را داشتیم.

وی افزود: می دانستیم که آرسنال مهاجمان قدرتمندی دارد در مقابل ما خیلی خوب از فرصت هایمان استفاده نکردیم. ما بازی را خوب آغاز کردیم و خیلی خوب به محوطه جریمه می رسیدیم. ما گلی زدیم و فرصت هایی را نیز داشتیم تا گل های بعدی را بزنیم. اما گل تساوی آرسنال همه چیز را تغییر داد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا