اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

کین در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

کاپیتان تاتنهام در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «بیلد» آلمان خبر داد سران باشگاه بایرن مونیخ امروز در لندن با مدیران باشگاه تاتنهام جلسه ای سرنوشت ساز برای جذب هری کین برگزار می‌کنند.

مونیخی‌ها پیش از این برای جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس پیشنهاد ۸۰ میلیون پوندی داده بودند که از سوی باشگاه لندنی رد شد. بایرنی‌ها برای جذب این ستاره انگلیسی مصمم هستند.

طبق گزارش‌های رسیده بایرن می‌خواهد در این جلسه با پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی رضایت باشگاه لندنی را جلب کند تا بتواند ماشین گلزنی تاتنهام را ب۲ه مونیخ منتقل کند.

هری کین از سال ۲۰۱۳ برای تاتنهام بازی می‌کند. ستاره انگلیسی در ۲ مدت ۱۰ سال برای تاتنهام ۳۱۷ بازی انجام داده و ۲۱۳ گل به ثمر رسانده است.

البته بایرن مونیخ تنها مشتری کین به شمار می آید و باشگاه منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن هم خواهان جذب این بازیکن بودند. اما کین با پیشنهاد بایرنی ها موافق است و تنها رضایت باشگاه لندنی باقی مانده تا به گران ترین خرید تاریخ بایرن تبدیل شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

دکمه بازگشت به بالا