اخبار ورزشیفوتبال جهان

کونته: تجربه سویا باعث برتری شد/مطمئن نیستم فصل آینده سرمربی اینتر باشم

سرمربی اینتر بعد از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا، گفت: هفته آینده با مدیران اینتر دیدار می کنم تا درباره آینده ام صحبت کنیم.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال اینتر شب گذشته در فینال لیگ اروپا به مصاف سویا رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا تیم اسپانیایی ششمین قهرمانی اروپایش را تجربه کند.

کونته بعد از این باخت و ناکامی، گفت: سویا به چنین بازی هایی عادت کرده است. آنها بارها در فینال لیگ اروپا حضور پیدا کردند و در تمام آنها برنده بودند. این چیزی است که در بازی تفاوت ایجاد می کند. بازیکنان باید بدانند در این فصل پیشرفت خوبی داشتند و در یک فینال مهم حضور پیدا کردند. بسیاری از بازیکنان اینتر برای اولین بار بود که در فینال لیگ اروپا بازی می کردند.

وی افزود:  الان وقت آن رسیده تا دو روزی استراحت کنم و بعد از آن بهترین تصمیم درباره آینده گرفته شود تا به نفع اینتر باشد. مهم نیست این تصمیم با من باشد یا بدون حضور من در اینتر باشد. همه نظرات متفاوت است و این امری بدی نیست. سال خوبی را پشت سرگذاشتیم. از مالکان باشگاه برای تمام تلاش هایشان تشکر می کنم. باید از ماروتا و تمام اعضای باشگاه تشکر کنم چون می دانم سال سختی را پشت سرگذاشتیم.

سرمربی نراتزوری ادامه داد: هفته آینده با مدیران اینتر دیدار می کنم تا درباره آینده ام صحبت کنیم. مطمئن نیستم فصل آینده سرمربی اینتر باشم. باهم در این جلسه تصمیم گیری می کنیم و تیم برای آینده با من یا بدون من برنامه ریزی می کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یک =

دکمه بازگشت به بالا