اخبار ورزشیفوتبال ایران

کمالوند: لیگ امسال جنگ نابرابرهاست

سرمربی تیم فوتبال پارس جم گفت: هفت سال در لیگ برتر مربی بوده‌ام اما لیگ امسال جنگ نابرابر است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس از بوشهر، فراز کمالوند پس از تساوی یک بر یک مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: از دوستان عذرخواهی می کنم. خیلی خوشحالم در جمع شما هستم. آرزوی من این است شاهین امسال در لیگ بماند. هر دو تیم  شرایط مالی خوبی ندارند. با چوب دستی می‌رویم سراغ مسلسل.

وی افزود: محض اطلاع بگویم که هفت سال در لیگ برتر مربیگری کرده‌ام. واقعا لیگ امسال جنگ نابرابر است. بازیکن داریم در لیگ برتر سیزده میلیارد گرفته اما کل بودجه ما ۱۰ میلیارد است. شهرهای بوشهر و جم بسیار مردم خونگرم و علاقه مند به فوتبال دارد اما حقشان این نیست.

گفت:‌ چطور وزارت ورزش از تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس حمایت مالی می‌کند و تیم‌‌های صنعتی حمایت مالی می‌شوند اما ما هیچ حمایت نمی‌شویم. ما بازیکنی مثل حاتمی با ۱۴۰ میلیون تومان داریم. بازیکن ۳۰۰ میلیونی داریم و ۳-۲ بازیکن گرفته‌ایم که قیمت زیادی ندارند. حرف من این است که همه دوستان دست به دست هم بدهند تا این تیم حمایت شود.

وی ادامه داد: با تیم‌های مختلف نزدیک به ۱۵ بار به بوشهر آمده ام. حرف من با مردم استان این است که باید دو تیم در لیگ برتر داشته باشند. مسئولان شهر و نمایندگان مجلس این شهر ورود کنند. این چه قانونی است که وزارت ورزش و صنایع رعایت نمی‌کنند. تیم شهرداری بوشهر مثل بچه سر راهی است و هر کسی به یک سمتی می‌کشد.

وی اظهار داشت: باور کردنی است که نتوانیم فیلم بازی شاهین بوشهر را قبل از دیدار آنالیز کنیم؟ وقتی مربی فکرش این است که بازیکن مصدوم را چه کار کند، پول بازیکنان را چه کار کند و … دیگر فرصت آنالیز باقی نمی ماند. تا صبح دیروز استرس وجود من را گرفته بودم.

کمالوند افزود: با هر تیمی بودم، تا انتها کار کردم. با هر بدبختی که باشد این تیم را نگاه می‌دارم. شاهین بوشهر چند بار بالا آمده؛ واقعا مانده؟ چرا ما نمی‌توانیم قرارداد ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیونی بازیکنان را بدهیم اما تیم‌های دیگر بازیکنانی می‌آوردند که پول‌های آنچنانی می‌گیرند؟ خواهش می‌کنم اصحاب رسانه تیم شاهین و پارس جنوبی را حمایت کنند.

وی عنوان کرد: باید کجا درد تیم را بگویم؟ اینجا حرف نزنم، در مورد داوری حرف نزنم، در مورد فدراسیون صحبت نکنم، در مورد بنزین ۳ هزار تومانی صحبت نکنم. من خودم آدم هستم از دل این جامعه بچه پولدار هم نبودم. از روز اول روی پای خودم بودم. متوجه می‌شوم بنزین سه هزار تومانی یعنی چه.

کمالوند خاطر نشان کرد: بابک حاتمی در پرسپولیس، سایپا و شهرداری تبریز بازی کرده و ۱۴۰ میلیون گرفته است. چند نفر از بچه‌‌های ما ۶۰ تا ۷۰ میلیون گرفته‌اند. برخی دوستان می‌گویند که چرا به شهر جم نمی‌رویم. باید بگویم که غذای ما را قطع می‌کنند. ۵ ماه است مربی این تیم هستم و خانه ندارم. من از زندگی در پایتخت واقعا راضی نیستم چون هیچ وقت در تهران نبودم.

وی ادامه داد: غذایمان را از جای دیگر می‌آوردند و تا به ما برسد، سرد می‌شود. موسوی و کرادی طناب تیم را گرفته اند تا پاره نشود. نمایندگان محترم مجلس دم انتخابات با بلندگو دنبال رای می‌گردند. آنها در مجلس مصوب کردند به تیمهای لیگ برتری پول ندهید. اینجا یک بام و دو هوا است.

فراز کمالوند عنوان کرد: نمی‌خواستم این حرف‌ها را بزنم اما ناچار شدم. فکر می‌کنم تنها مربی در ایران هستم که با هر تیمی در لیگ برتر بودم، تا انتها کار کردم. آدمی نیستم که تیم را وسط کار رها کند و برود. این رفتارها نامردی به مردم است. ما در اینجا در تامین غذای تیم مانده‌ایم.

سرمربی تیم پارس جم در پاسخ به این سوال که شما در ابتدای فصل قول داده بودید از بازیکنان جوان بومی استفاده کنید اما اینطور نشد و دلیل آن چیست، گفت: اول فصل به ما گفتند نسبت به بودجه پارسال ۴۰ درصد کاهش داشته ایم. من هم حرفم این بود از ابتدای فصل بازیکن جوان می‌آوردم و ۸-۷ بازیکن هم آوردم. در رابطه با همین موضوع با ۴-۳ بازیکن خودم صحبت کردم. باید این را بگویم در شهرستان جم هنوز بازیکنی که در سطح لیگ برتر باشد را نداریم. خودم آنقدر به جوانان بازی داده‌ام اما باید بستر آن فراهم شود.

وی عنوان کرد: ما ۴ باخت مقابل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و پدیده داشتیم اما تیم ما پتاسیل بیشتر از این دارد. باید خط حمله را تقویت کنیم. توپ را تا پشت محوطه جریمه می‌بریم اما مهاجمان نمی‌توانند استفاده کنند.

وی در مورد اشاره محمد نوری به هواداران با علامت پنج گفت: محمد نوری امروز پنج گله شد و با دست، به گل پنجم اشاره کرد اما تماشاگران گویا چیز دیگری برداشت کردند. آنها تصور دیگری کردند اما اشتباه کردند. محمد به جمع پنج‌گله‌ها پیوست. او بچه خوش اخلاقی است. اگر کسی ناراحت شده، عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا