اخبار ورزشیسایر اخبار

عابدینی: از جانم، خانواده‌ام و فرزندانم برای ایران مایه گذاشتم

نفر سوم شمشیربازی دنیا می‌گوید: من براى ورزش کشور هر آنچه که بود انجام دادم؛ از جانم، خانواده‌ام و فرزندام مایه گذاشتم و حالا مسئولین کشور هم بایدحمایت خود را به طور کامل انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از کسب مدال تاریخی مجتبی عابدینی در رقابت های قهرمانی جهان خیلی‌ها فکر می‌کردند عابدینی و تیم ملی شمشیربازی پاداش‌های آنچنانی بگیرند، اما خیلی زود این تصور از بین رفت و بعد از بازگشت آنها به کشور استقبالی هم از سوی فدراسیون و مسئولان ورزش کشور صورت نگرفت. با وجود گذشت دو هفته از این تاریخسازی هم هنوز خبری هم از پاداش یا قول پاداش نیست. همین ماجرا سبب گلایه شمشیربازان در سال منتهی به المپیک شده و آنها معتقدند برای موفقیت در المپیک باید مسئلین نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشند.

مجتبی عابدینی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی گفته است برای موفقیت‌های عابدینی در دوره‌های گذشته  از جمله المپیک پاداش داده‌ایم، گفت: بله پاداش داده‌اند و مبلغ آن هم حدود ۵، ۶ میلیون بوده است. برای المپیک هم وزارت ورزش پاداشی را در نظر گرفته بود.

وی در مورد اینکه برای مدال قهرمانی جهان چه مبلغی در نظر گرفته شده، گفت: می‌دانم که پاداش می‌دهند، اما اینکه در چه سطحی باشد هنوز نمی‌دانم و این موضوع هم قطعا با رایزنی‌های پیمان فخری بوده است.

نفر سوم شمشیربازی دنیا تاکید کرد: من کاری بزرگ کردم. اگر رکوردی بود، زدم؛ اگر تاریخ سازی بود، کردم؛ اگر اولین بود؛ انجامش دادم، اگر مهمترین بود، گرفتم و اگر بالاترین مدال بود، بدست آوردم.

عابدینی ادامه داد: من براى ورزش کشور هر آنچه که بود انجام دادم؛ از جانم، خانواده‌ام و فرزندانم مایه گذاشتم و حالا مسئولین کشور هم باید حمایت خود را به طور کامل انجام دهند. یک ورزشکار وقتی افتخارآفرینی می‌کند و مدال می‌گیرد، برای ادامه کار انگیزه می‌خواهد. باید با یکدیگر برای موفقیت قدم برداریم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا