اخبار ورزشیفوتبال جهان

آخرین اخبار از وضعیت ستاره بایرن / آلابا در مونیخ می‌ماند؟

طبق گزارش‌های رسانه‌های آلمانی آلابا پیشنهاد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را داده ولی هنوز توافقی حاصل نشده و این بازیکن ممکن است مونیخ را ترک کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، یکی از موضوعات مهم بایرن مونیخ در پنجره تابستانی کنونی ماندن یا رفتن آلابا از این تیم است.

دیوید آلابا، ستاره اتریشی باواریایی‌ها که نقشی اساسی در خط دفاعی فلیک ایفا می‌کند آینده مبهمی دارد.

طبق گزارش کیکر،‌ پینی زاهاوی، مدیربرنامه آلابا درخواست تمدید قرارداد با بایرن کرده اما رقم پیشنهادی این بازیکن مورد رضایت سران مونیخی نیست.

این بازیکن می‌خواهد با بایرن مونیخ ۵ ساله تمدید کند و سالیانه ۲۵ میلیون یورو دریافت کند که عبارتی ۱۲۵ میلیون یورو دستمزد خواهد شد. به نقل از بیلد آلمان، بایرن مونیخ حداکثر تا ۱۷ میلیون یورو می‌تواند به بازیکن اتریشی خود بدهد.

طبق گزارش کیکر، تعداد باشگاه‌های علاقه مند به آلابا محدود است و این بازیکن نیز می‌خواهد راهی اسپانیا شود. البته که پول ستاره اتریشی زیاد خواهد بود و با اوضاع مالی پساکرونایی شاید باشگاهی نتواند چنین پولی را بپردازد.

به نقل از کیکر، هربرت هاینر در خصوص آلابا گفته که هیچکس برای خرید این بازیکن با ما تماس نگرفته است. ما هم به دنبال این هستم تا با پیشنهادی منصفانه و رقابتی آلابا در مونیخ بماند.

روز گذشته نیز فلیک در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آلابا در برنامه‌های آینده من است. به جز آلابا، تیاگو نیز در حال ترک بایرن مونیخ است و می‌خواهد راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیورپول شود.

پریشیچ نیز شب گذشته پس از اتمام دوره قرضی به اینترمیلان بازگشت. البته فلیک اظهار داشت که ستاره کروات مد نظر خرید باشگاه نبود و به همین دلیل به اینترمیلان فرستاده شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا