اخبار ورزشیفوتبال ایران

کمالوند: صنعت نفت از موقعیت هایش استفاده کرد

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: نوع فوتبالی که بازی کردیم با نتیجه همخوانی نداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: واقعا نوع فوتبال ما با نتیجه همخوانی نداشت. دو برابر حریف پاس دادیم و مالک میدان بودیم اما نتیجه را توپی که وارد دروازه می شود تعیین می کند.

وی افزود: صنعت نفت از موقعیت هایش خوب استفاده کرد. دو توپ به تیر دروازه زدیم. شاید اگر توپ اول وارد دروازه می شد سرنوشت بازی عوض می شد. امروز هم مثل گذشته ۴-۵ بازیکن را نداشتیم و مجبور شدیم تغییرات اجباری انجام بدهیم. به هرصورت باید تلاش کنیم از این وضعیت خارج شویم. دو هفته دیگر نیم فصل است و باید مشکلاتی که اول فصل به وجود آمد را برطرف کنیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد داوری بازی گفت: وقتی مسابقات فشرده هستند نباید اینقدر کارت زرد داد. وقتی بازیکنی محروم می شود برای تیمی مثل ما جایگزین کردن کار سختی است. داور خوب سوت زد اما می توانست مدیریت کند که اینقدر کارت زرد داده نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا