اخبار ورزشیفوتبال ایران

کلانتری: موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: با سیستمی که امروز داشتیم موقعیت‌های خوبی به دست آمد اما به گل تبدیل نشد.

به گزارش پیشرو ورزش، علی‌اصغر کلانتری بعد از بازی مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهارداشت: نسبت به بازی‌های خانگی و ۳-۴ بازی که قبلا در خانه داشتیم، در بازی امروز بهتر بودیم و موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. با سیستمی که بازی کردیم، از تلاش بچه‌ها یعنی دوندگی و کار تاکتیکی آنها راضی هستم.

سرمربی فجر سپاسی افزود: آنچه می‌خواستیم و صحبت کردیم، بچه‌ها انجام دادند. چند موقعیت گلزنی هم داشتیم که ۲-۳ توپ را واقعا فکر کردم به گل تبدیل شد. سخت بود که این توپ‌ها به وارد دروازه نشد هم نیمه اول و هم دوم. باید از این موقعیت‌ها استفاده کنیم. از این سیستم در ۲ بازی استفاده کردیم که راضی بودم.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه توپ‌ها به گل تبدیل نشد راضی نبودم. بچه‌ها زحمت خود را کشیدند و هر بازیکنی می‌خواهد بهترین بازی را انجام دهد و از تلاش آنهایی که در زمین بودند و حرف شنوی داشتند تشکر می‌کنم. آنها در این سیستم خوب کار کردند و از نظر تاکتیکی جواب دادند. اینکه موقعیت گل داشتیم و به گل تبدیل نشد سخت بود. نه اینکه می‌توانستیم راحت ۳ امتیاز را بگیریم اما نفت هم تیم خوبی است. تیم ما فرمان می‌داد چه موقع حمله کند و چه موقع گردش توپ داشته باشد.

کلانتری درباره اینکه وکیا بارها در نیمه اول بارها خط دفاعی حریف را آزار داد اما در نیمه دوم این اتفاق نیفتاد آیا برنامه شما این بود در حمله شرکت نکند، تصریح کرد: مگر می شود به بازیکنی که هم می کند بگویم این کار را انجام ندهد ما آمده بودیم که ببریم. ۲ مسئله وجود دارد؛ اینکه حریف آنالیز می‌کند و وقتی حریف می‌بیند یک سمتی قوی‌تر هستیم آنجا را پوشش می‌دهد. یک مورد این بود و مورد دیگر اینکه یوسف دیر به ما ملحق شد اما از او راضی هستم. او شعور فوتبالی خوبی دارد و می‌داند چه موقع باید برود و حمله کند. کناره‌های او هم همکاری می‌کردند اما در بازی‌های آینده بهتر می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا