اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

کشوری فرد: تراکتور نمره قبولی از میزبانی گرفت و این مسابقه فیلمبرداری و گزارش شد

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای نخستین مرتبه شاهد مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و پرسپولیس بدون دریافت هیچ کارت زردی بودیم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا کشوری فرد بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز گفت: یکی از حساس ترین بازی های لیگ را شاهد بودیم که خیلی خوب برگزار شد. دو تیم خیلی خوب بازی کردند. تماشاگران تراکتور هم خیلی خوب بودند و با وجود شکست تیم شان بدون هیچ مشکلی ورزشگاه را ترک کردند. از مسئولان استان هم که برای برگزاری این مسابقه تلاش کردند تشکر می کنم. امیدوارم از این پس هم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها با همین روند باشیم.

وی در مورد حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال اسیا در این مسابقه گفت: تراکتور نمره قبولی از میزبانی گرفت و این مسابقه فیلمبرداری و گزارش شد. در ضمن این نخستین مسابقه تراکتور و پرسپولیس در تاریخ است که هیچ کارت زردی در آن داده نشد و بازیکنان دو تیم خیلی خوب بازی کردند و مسابقه ای با این شدت و حساسیت بدون کارت زرد به پایان رسید و که از هر دو تیم بخاطر بازی خوب شان تشکر می کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا