اخبار ورزشیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا:علیزاده هم قهرمان شد

کشتی گیر وزن ۸۷ کیلوگرم کشورمان در مرحله نهایی مقابل نماینده میزبان این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت و با شکست این کشتی ‌گیر به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان در حال برگزاری است و کشتی گیران ۵ وزن اول کشورمان به مصاف حریفان خود در مرحله گروهی رفتند که موفق شدند با شکست حریفان خود در مرحله گروهی و نیمه نهایی به مرحله نهایی صعود کنند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱ بر ۱ ماساتو سومی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی‌گیر هندی رفت و با قدرت توانست مقابل این کشتی‌گیر را با نتیجه ۷ بر ۲ به پیروزی برسد و راهی فینال شود. او چهارمین فینالیست ایران در روز اول این رقابت ها است.

علیزاده در دیدار پایانی به مصاف نورسلطان تورسینوف از قزاقستان کشتی رفت و با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان آسیا شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا