اخبار ورزشیورزش تهران

کسب دو مدال طلای دختران تهرانی در المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته آبهای آرام

با برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی آبهای آرام دختران در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی، ورزشکاران تهران دو مدال طلا را کسب کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته‌های آبهای آرام، اسلالوم و روئینگ به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران برگزار می‌شود که در رشته آبهای آرام بخش بانوان، ۲۴ ورزشکار از استان‌های هرمزگان، لرستان، گیلان، بوشهر، مرکزی، قم، خوزستان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان و کردستان در این دوره حضور داشتند که مسابقات این رشته در مواد کایاک و کانوی ۲۰۰ و ۵۰۰ متر برگزار شد.
درکایاک ۵۰۰ متر مریم آقایی از تهران مقام اول، آیناز گرامی از آذربایجان شرقی مقام دوم و هلیا پوروثوق مقام سوم را به دست آوردند.
در کایاک ۲۰۰ متر ریحانه دادو از چهارمحال و بختیاری مدال طلا، هلنا احسانی از البرز مدال نقره و فاطمه تقوایی از قزوین مدال برنز را کسب کردند.
در کانوی ۵۰۰ متر حنانه حاجی پور از مازندران، آوا قدیانی از البرز و مانلی شوریده از گیلان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کانوی ۲۰۰ متر نیز باران جعفری از تهران مقام اول، فاطمه سالاری پور از هرمزگان مقام دوم و هلیا حکیمی از کردستان مقام سوم را از آن خود کردند.
مراسم توزیع مدال، امروز سه شنبه با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات قایقرانی تهران برگزار شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا