اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

میلان به دنبال جذب لوکاکو

تیم قرمزپوش میلان برای جذب مهاجم تیم آبی این شهر تلاش می‌کند.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه میلان تلاش‌های خود را برای جذب «روملو لوکاکو» بازیکن تیم چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم اینتر حضور داشت، آغاز کرده است.

مهاجم ۳۰ ساله بلژیکی پس از یک فصل حضور قرضی در اینتر، قصد دارد چلسی را ترک کند اما سران اینتر علاقه‌ای به دائمی‌کردن قرارداد او ندارند. پیشنهادهایی هم از عربستان سعودی برای لوکاکو رسیده اما او مایل نیست از فوتبال اروپا خارج شود.

علاقه شخصی لوکاکو، ماندن در اینتر است اما روزنامه گازتا دلو اسپورت خبر داده «ایده‌ای فوق‌العاده» در باشگاه میلان شکل گرفته و آنها در حال حاضر به لوکاکو به عنوان یک «گزینه بالقوه» برای پوشیدن لباس روسونری فکر می‌کنند.

روزنامه چاپ میلان نوشته چلسی حاضر است به پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی برای لوکاکو جواب مثبت بدهد. چلسی تابستان ۲ سال پیش حدود ۱۰۰ میلیون یورو برای جذب او از اینتر هزینه کرد. سعودی‌ها حاضر بودند برای انتقال او به عربستان ۶۰ میلیون یورو بپردازند.

اینتر توانایی پرداخت این هزینه را ندارد اما میلان با توجه به انتقال قریب‌الوقوع ۷۰ میلیون یورویی «ساندرو تونالی» هافبک میانی خود به نیوکاسل، منابع مالی کافی در اختیار خواهد داشت.

گازتا نوشته درباره این انتقال لوکاکو حرف آخر را خواهد زد چراکه تنها با چراغ سبز او انتقال از بخش آبی شهر میلان به قسمت قرمز آن ممکن خواهد بود.

استفانو پیولی، سرمربی میلان علاوه بر لوکاکو، دست روی ۲ بازیکن دیگر چلسی نیز گذاشته است. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان روبن لوفتوس چیک هافبک انگلیسی و کریستین پولیسیچ مهاجم آمریکایی آبی‌های لندن را هم در لیست خرید خود قرار داده است.

پولیسیچ که با درخشش خود در دورتموند راهی چلسی شد اما نمایش ناامیدکننده‌ای در انگلیس داشت، درباره تیم آینده خود می‌گوید: ۲ سال گذشته اوضاع آن‌طور که می خواستم پیش نرفت. باید ببینیم در تابستان چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر من بازیکن چلسی هستم اما اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

مهاجم ملی‌پوش آمریکایی در سال ۲۰۱۹ و با مبلغی در حدود ۶۰ میلیون یورو از دورتموند به چلسی پیوست و آبی‌های لندن قصد دارند او را با قیمت ۲۰ میلیون یورو به فروش برسانند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی جدید چلسی برای بازسازی تیم آبی شهر لندن قصد دارد خانه‌تکانی بزرگی در تیمش ایجاد کند.

انگولو کانته به الاتحاد عربستان پیوسته و کالیدو کولیبالی، ادوارد مندی و حکیم زیاش نیز در آستانه پیوستن به تیم‌های سعودی قرار دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا