اخبار ورزشیورزش جانبازان و معلولین

یک طلا، یک نقره و چهار برنز دستاورد پاراتنیس روى میز انفرادی در مسابقات آزاد جهانى

تیم ملی پارا تنیس روی میز کشورمان با کسب یک مدال طلا ، یک نقره و چهار برنز رقابت های انفرادی آزاد جهانی اردن را به پایان برد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ رقابت هاى پاراتنیس روى میز آزاد جهانى به میزبانى کشور اردن در کلاس هاى نشسته و ایستاده در جریان است.

در کلاس ٩ این مسابقات، ناصر دهقانپور پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه خود، در مرحله بعد با قرعه استراحت مواجه شد و در نیمه نهایى به مصاف عرفان غلامى دیگر نماینده کشورمان رفت و با پیروزى مقابل غلامى راهى دیدار نهایى شد. دهقانپور در فینال با نتیجه ٣ بر حریف مصرى خود را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

عرفان غلامى نیز بعد از صعود از مرحله گروهى در مرحله حذفى حریفی از کویت را شکست داد و در نیمه نهایى با شکست مقابل دهقانپور به مدال برنز مشترک این مسابقات دست پیدا کرد.

در کلاس ٢ ، مهدى رضاپور پس از صعود از مرحله گروهى، در نیمه نهایى با نتیجه ٣ بر ١ مقابل حریف مصرى شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

در کلاس ٣، مهرداد محمدپور پس از صعود از مرحله گروهى در مرحله یک چهارم پایانى حریفى از کویت را شکست داد و به نیمه نهایى رسید. در نیمه نهایى محمدپور با نتیجه ٣ بر ١ نتیجه را به حریف مصرى واگذار کرد و به مدال برنز مشترک دست پیدا کرد.

در کلاس ٣ بانوان، زهرا انصاریان و حدیث اصلانى پس از صعود از گروه خود، در نیمه نهایى بهم رسیدند که در این مرحله انصاریان با نتیجه ٣ بر ١ اصلانى را شکست داد و فینالیست شد. انصاریان در فینال کلاس ٣ در مصاف با حریفى از اسلواکى ٣ بر ١ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا