اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

کریمی: خیلی وقت است به بازیکنان پول نداده‌ایم و شرمنده شان هستیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال ۴۰، ۵۰ مشاور دارد که در حال حاضر همه آن ها هستند.

به گزارش پیشرو ورزش، حجت کریمی در مورد دیدار امروز استقلال مقابل هوادار اظهار داشت:‌ ان‌شاءالله با توکل بر خدا بچه‌ها بتوانند با برنده شدن در این مسابقه دل هواداران را شاد کنند.

وی درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال گفت: از صبح امروز در دفتر باشگاه بودیم و برخی کارها را پیگیری کردیم سپس به وزارت ورزش رفتیم باید از حمید سجادی تشکر کنم که حدود یک ساعت و نیم برای ما وقت گذاشت و پیگیر کارها شد. تمام راهکارهایی که ما گفته بودیم یک به یک پیگیری کرد. آخرین صحبت این بود هماهنگی با بانک شهر انجام داد و قرار شد جلسه‌ای هم با مسئولان این بانک داشته باشیم. به این بانک رفتیم و مطالب و راهکارها را به احمدی (مدیرعامل بانک شهر) گفتیم. موافقت‌هایی انجام دادند و اگر خدا بخواهد فردا یا دو روز دیگر اتفاق خوبی رقم بخورد ودل هواداران شاد شود.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه جلسه با وزیر ورزش امیدوارکننده بود، عنوان کرد: وزیر ورزش تمام تلاش خود را کرد قبلاً هم این تلاش‌ها بوده و اکنون هم سجادی پشتوانه ما است و تمام تلاش خود را کرد.

کریمی در خصوص اینکه چرا این اقدامات قبل از ۱۱ فروردین رخ نداد تا با ارسال مدارک مالی لازم به AFC اقدامات برای کسب مجوز لازم انجام شود، گفت‌: نمی‌خواهیم در مورد گذشته توضیح بدهم.

وی در مورد اینکه به عنوان سرپرست باشگاه قطعاً از تمام مسائل حال حاضر استقلال خبر دارد و آیا می‌تواند از پس آن بربیاید، گفت: تمام تلاش و وقت خود را روی پرداخت بدهی‌هایی که تا ۳۱ فروردین برای آنها وقت داریم گذاشته‌ام تا ان‌شاءالله نتیجه بگیریم. امیدوارم با پرداخت بدهی‌های خارجی بتوانیم برخی مشکلات را حل کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه چرا هیأت مدیره استقلال معمولاً با مدیرعامل این باشگاه همراه نیست، توضیح داد: هیأت مدیره همه جوره با مدیرعامل قبلی و فتح‌الله‌زاده همراه بود. نمی‌توانید بگوییم همراه نبودیم اگر همراه نبودیم نمی‌توانستیم کار کنیم به هیچ عنوان چنین چیزی نیست.

کریمی در مورد آخرین وضعیت پرداخت بازیکنان استقلال عنوان کرد: متأسفانه به بازیکنان پرداختی نداشته‌ایم. جای تأسف هست که آنها خیلی وقت است پول نگرفته‌اند و شرمنده‌شان هستیم. آنها غیرتی و به عشق پیراهن و هوادار استقلال بازی می‌کنند. من بیشتر از ۳-۴ روز وقت ندارم فعلاً باید روی این روزها تمرکز کنم.

وی در خصوص برنامه‌های آتی‌ خود گفت: درآمدزایی در آینده انجام خواهد شد. ابتدا بدهی‌ها را پرداخت کنیم. اگر بدهی‌های موجود را ندهیم پنجره استقلال بسته می‌شود و اگر باز هم این بدهی‌ بماند و به دادگاه برود در آن حالت از استقلال امتیاز کسر خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد احتمال تغییر ترکیب اعضای هیأت مدیره در هفته اول اردیبهشت عنوان کرد: به دوستان هم گفتم یک نفر چه پنج روز و چه یک سال پشت یک میز باشد تا کارها را پیگیری کند باید کاری انجام بدهد. من در حال حاضر به فکر کارهای باشگاه تا ۵ اردیبهشت هستم بعد از آن خدا بزرگ است.

کریمی در خصوص همکاری این باشگاه با شرکت همراه اول گفت: پیگیر این موضوع هستیم.

وی در خصوص زمان برگزاری جلسه‌اش با ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: فردا کارهایی داریم فکر می‌کنم دوشنبه جلسه‌ای با ساپینتو داشته باشیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا حکم همه مشاوران قبلی این باشگاه را تمدید کرده است، گفت: ما خیلی مشاور داریم. باشگاه از قدیم حدود ۴۰-۵۰ مشاور داشته و در حال حاضر همه آنها هستند.

کریمی در خصوص اینکه آیا داود قاضی‌نور همچنان به عنوان مدیر اجرایی استقلال فعالیت می‌کنند زیرا خبری منتشر شده بود مبنی براینکه ساپینتو اعلام کرده بود پس از جدایی فتح‌الله‌زاده او نیز باید از استقلال جدا شود، گفت: امروز با او صحبت کرده‌ام بعداً در این مورد صحبت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا برای برتری در دربی پاداشی در نظر گرفته شده است، گفت: ان‌شاءالله پاداش هم در نظر می‌گیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا