اخبار ورزشیورزش بانوان

مجللی: کارمان برای کسب سهمیه سخت است اما ناامید نیستیم

سرمربی تیم ملی آبهای آرام بانوان گفت: با توجه به اینکه مدال‌آوران طلا سهمیه المپیک می‌گیرند ما کار سختی داریم اما ناامید نیستیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، مهسا مجللی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درباره شرایط تمرینی بانوان آبهای آرام برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، اظهار داشت: دور جدید تمرینات از امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود و ما تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ۳ اردو را پیش‌بینی کرده‌ایم. این دور از تمرینات در تهران برگزار می‌شود و پس از آن به بوشهر می‌رویم.

وی درباره اضافه شدن هدیه کاظمی و آرزو حکیمی، عنوان کرد: این ۲ ورزشکار به خاطر شرایط تحصیلی و کاری مدتی نبودند و از این اردو به تمرینات اضافه می‌شوند. آنها جزو ورزشکاران با تجربه ما محسوب می‌شوند اما باید ببینیم حالا در چه سطح از آمادگی قرار دارند. ما ۳ ماه بیشتر فرصت نداریم و اسفندماه تست نهایی را می‌گیریم تا ترکیب تیم ملی مشخص شود.

سرمربی تیم ملی آبهای آرام بانوان با اشاره به اینکه در سال ۲۰۲۰ مسابقات قهرمانی آسیا با کسب سهمیه یکی شده، عنوان کرد: ورزشکاران ما تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه خوب به کار می‌برند اما همه رقبا با قدرت به آب می‌زنند. با توجه به اینکه شرایط جوی مانند وزش مخالف یا موافق باد در رکوردها تاثیرگذار است نمی‌توان فعلا در این خصوص صحبت کرد.

مجللی ادامه داد: چین، ازبکستان، قزاقستان در کایاک و ویتنام و اندونزی در کانو از رقیبان جدی ما محسوب می‌شوند اما روند ورزشکاران ما هم رو به رشد بوده است. اسفندماه می‌توانیم درباره رکوردها صحبت کنیم. کارمان سخت است اما ناامید نیستیم. با توجه به اینکه دارندگان مدال طلا می‌توانند، سهمیه بگیرند این کار را برای ما سخت می‌کند. آخرین سهمیه آبهای آرام بانوان در المپیک مربوط به بازی‌های ۲۰۱۲ است و امیدوارم در توکیو هم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا