اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

ابقای اینفانتینو روی صندلی ریاست فیفا

رئیس فدراسیون فوتبال(فیفا) در سمتش برای ۴ سال آینده ابقا شد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) برای بار سوم روی سکوی ریاست فیفا می نشیند چون رقیبی ندارد.

طبق گزارش ها هیچ نامزد برای انتخابات ریاست فیفا در کنار اینفانتینو ظاهر نشد تا این مرد ایتالیایی-سوئیسی بار دیگر بر منصب قدرت بنشید و جام جهانی ۲۰۲۶ را هم به عنوان رئیس فیفا تجربه کند.

اینفانتیو در سال ۲۰۱۶ وقتی سب بلاتر رئیس سابق فیفا به اتهام فساد مالی برکنار شد روی کار آمد. او در سال ۲۰۱۹ برای بار دوم در انتخابات ریاست فیفا برنده شد. مسئولیت ریاست فیفا برای اینفانتینو سالیانه ۳ میلیون دلار درآمد دارد.

اینفانتنیو یک بیزینسن من قهار است که از زمان حضورش در فدراسیون جهانی فوتبال با نگاه تجارتی اش پولسازی زیادی را در فوتبال انجام دادند. از طرح های معروف اینفانتینو در زمان حضورش در ریاست فیفا افزایش تعداد تیم های جام جهانی است که در نهایت با موافقت مواجه شد و جام جهانی ۲۰۲۶ تعداد تیم ها به ۴۸ تیم افزایش می یابد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا