اخبار ورزشیورزش بانوان

کاپوچیانی: بچه ها ما توانایی خود را در حمله نشان دادند

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: ایران بهترین دفاع را در کاپ آسیا دارد، ما یک دفاع ایرانی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم تیم جنگنده ای داریم.

به گزارش پیشرو ورزش، النی کاپوچیانی پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال بانوان مقابل اردن و صعود به فینال دویژن B کاپ آسیا اظهار داشت: بازی آسانی نبود. من به بچه ها گفته بودم که بازی‌های تدارکاتی را فراموش کنید به این دلیل که اردن نسبت به آن بازی های خیلی بهتر شده بود.

وی ادامه داد: بچه ها ما توانایی خود را در حمله نشان دادند و در دفاع نیز بسیار عالی کار کردند. به آنها گفتیم اگر از لحاظ امتیازی جلو باشیم و صبوری کنیم، حریف به هم می ریزد و همین اتفاق هم افتاد. به نظر من دفاع ایران بهترین دفاع این تورنمنت است و یک دفاع ایرانی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم تیم جنگنده ای داریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان در مورد تاریخ سازی گفت: خوشحالیم که این اتفاق افتاده است. خیلی ها از من تشکر می کنند اما ابتدا باید از بازیکنان تشکر کنند که با تمام وجودشان بازی کردند. از همکارانم باید تشکر کنم که با قلب شان اینجا بودند و تلاش کردند. چند ساعتی برای فینالیست شدن خوشحالی می کنیم، اما قطعا تلاش می‌کنیم که احساسات بچه‌ها را برای بازی فینال کنترل کنیم.

کاپوچیانی در مورد بازی فینال گفت: نمی‌خواهم حریف مان در فینال را مشخص کنیم و برایمان مهم نیست کدام تیم فینالیست می‌شود. احتمال می‌دهیم اندونزی و آن هم به خاطر بازیکن آمریکایی اش به فینال بیاید، اما تایلند هم تیم یک دست و خوبی است. برای ما مهم این است که بچه ها عملکرد واقعی خود را همانند گذشته داشته باشند. همه باید به این تیم افتخار کنیم. ما همه کار کردیم و در بازی فردا نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 1 =

دکمه بازگشت به بالا