اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

نشریه اسپانیایی خبر داد؛ توانایی رئال برای جذب همزمان هالند و امباپه

براساس گزارش یک نشریه اسپانیایی، رئال‌مادرید این توانایی را دارد تابستان هالند و امباپه را جذب کند.

به گزارش پیشرو ورزش، رئال مادرید برای مدت طولانی بین ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در حال بررسی بود تا یکی از این ۲ ستاره خرید بزرگ بعدی آنها باشد. خرید مهاجم فرانسه همچنان اولویت کهکشانی‌ها برای تابستان پیش رو بوده و امباپه گزینه اول است.

هفته گذشته گزارش‌هایی منتشر شد مبنی براینکه امباپه در تابستان به رئال مادرید خواهد پیوست و پاری سن ژرمن حتی در حال حاضر به دنبال جایگزین است. امباپه تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و رئال برای جذب او نیاز به پرداخت هیچ مبلغی به باشگاه او ندارد.

براساس گزارش AS، پیشرفت رئال مادرید به سمت امباپه، در کمال تعجب درهای ورود هالند را نمی‌بندد. این رسانه اسپانیایی گزارش می‌دهد که وضعیت مالی رئال مادرید به قدری خوب است که آنها می‌توانند خرید هالند و امباپه را در یک پنجره نقل و انتقالات داشته باشند.

در خصوص هالند هم باید گفت که با توجه به اینکه بند فسخ بازیکن نروژی برای باشگاه‌های خارجی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون یورو است، جذب او دور از دسترس رئال مادرید نیست.

اطرافیان مهاجم منچسترسیتی همچنان در تماس دائمی با مدیران این تیم هستند. هالند یکی از نامزدهای اصلی دریافت جایزه بهترین فیفا در فصل گذشته بود. او که نقش مهمی در منچسترسیتی با رکورد خیره کننده گلزنی داشت، در کسب این عنوان مقابل لیونل مسی شکست خورد.

از دست دادن این افتخار هم برای این بازیکن و هم اطرافیانش ضربه ای بود. آنها اکنون احساس می‌کنند که نیاز است هالند در باشگاهی بازی کند که سطح و جایگاه جهانی بالاتری دارد و اینجاست که رئال مادرید وارد صحنه می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا