اخبار ورزشیفوتبال ایران

کمالوند: فدراسیون حق ما را بدهد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر پنالتی اعلام شده درست نیست، فدراسیون حق ما را بدهد.

به گزارش پیشرو ورزش، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک، عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود و در وقت‌های اضافی نیمه اول پناتی اعلام شد که درست نبود. اگر پنالتی درست نباشد از فدراسیون فوتبال و دپارتمان داوری خواهش می‌کنم بدون جنجال و دعوا که صحبت می‌کنیم، حق ما را بدهند. شفاف می‌گویم حق ما ضایع شده و به هر صورتی که می‌توانند این حق را به ما بدهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت: ما تیم خوبی داریم اما بهترین پولی که به یک بازیکن می‌دهیم میانگین ۷۰۰ میلیون است. فعلا ریالی پرداختی نداشتیم و نمی‌دانیم خواهیم داشت یا خیر؟ تیم خوبی داریم اما وقتی مشکلات زیاد باشد مربی نمی‌تواند روی مسائل فنی تمرکز کند. من همه چیز را گردن مشکلات نمی‌اندازم اما اگر داور پنالتی نمی‌گرفت و ما با نتیجه یک بر صفر به رختکن می‌رفتیم شاید نیمه دوم بازی دیگری ارائه می‌شد.
کمالوند در پاسخ به این سوال که شما ۲ مقطع در اراک بودید، وضعیت این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: اگر بازی در انزلی روال طبیعی خود را طی می‌کرد، همان موقع آلومینیوم صعود می‌کرد. تیمی با این علاقمندی مردم، بودجه‌ای که دارد و زیرساخت‌ها باید در لیگ باشد. حیف است آلومینیوم در لیگ نباشد.
وی با اشاره به عملکرد بازیکنانش، یادآور شد: بازیکنان ما امروز پ پس نکشیدند. ما نه از نظر آماده‌سازی و نه از نظر بودجه مانند آلومینیوم نیستیم. خطیبی تیم قابل احترامی درست کرده که امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. من تیم آلومینیوم را خوب دیدم، آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند که می‌توانند برای سهمیه بجنگند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوالی خبرنگاری که درباره حواشی اسکوچیچ در تیم ملی پرسید، گفت: من هرگز در این باره صحبت نمی‌کنم چون ارتباطی به ما ندارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا